به گزارش صفیر گیلان؛مهندس نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان این خبر گفت : همزمان با سراسر کشور پیش فروش اینترنتی بلیطهای نوروزی اتوبوسهای حمل و نقل عمومی بین شهری از  امروز(۱ اسفند ماه) در استان گیلان آغاز گردید. وی افزود : پیش فروش بلیطهای مسافری از  […]

به گزارش صفیر گیلان؛مهندس نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان این خبر گفت : همزمان با سراسر کشور پیش فروش اینترنتی بلیطهای نوروزی اتوبوسهای حمل و نقل عمومی بین شهری از  امروز(۱ اسفند ماه) در استان گیلان آغاز گردید.

وی افزود : پیش فروش بلیطهای مسافری از  ابتدای اسفند ماه بصورت اینترنتی صورت می گیرد و                هم استانیهای عزیز می توانند از طریق مراجعه به درگاههای فروش بلیط اینترنتی استانwww.gilanmosafer.ir   و کشوری  www.payaneh.ir  نسبت به تهیه بلیط به مقاصد               مورد نظر اقدام نمایند. ضمناً از ۱۵ اسفند نیز هموطنان می توانند  بلیطهای نوروزی را بصورت حضوری و از طریق پایانه های عمومی ، دفاتر فروش بلیط در سطح شهر تهیه نمایند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خاطر نشان نمود:  به منظور رفاه حال مسافرین نوروزی ضمن نظارت بر عملکرد شرکتها و موسسات حمل و نقل مسافری با تشکیل ستاد جابجایی مسافرین نوروزی  آماده ارائه خدمت به هموطنان عزیز می باشد . ۱۱۴شرکت حمل و نقل مسافر استان گیلان با بیش از ۳هزار دستگاه وسیله ی نقلیه آماده ارائه خدمت به مسافرین نوروزی می باشند.

مهندس نازک کار در ادامه ضمن اشاره به آمار جابجایی مسافر در نوروز سال گذشته گفت: در نوروز سال گذشته بیش از ۳۴۲ هزار نفر مسافر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده نمودند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در طرح جابجایی مسافرین نوروزی در سال گذشته بالغ بر۶۹هزار مسافر بلیطهای خود را از طریق پیش فروش (حضوری و اینترنتی) تهیه نمودند.  (که از این آمار ۸ هزار مسافر در سال گذشته بلیط خود را بصورت اینترنتی تهیه نمودند.)

 ایشان سپس افزود: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان محترم شاهد نوروزی بدون سوانح رانندگی باشیم.