به گزارش صفیرگیلان؛مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان وجود هر گونه لیست و فهرست انتخاباتی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در رشت و شهرهای دیگر استان را تکذیب کرد. مهدی حاجتی با اشاره به درپیش بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: سیاست آموزش […]

به گزارش صفیرگیلان؛مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان وجود هر گونه لیست و فهرست انتخاباتی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در رشت و شهرهای دیگر استان را تکذیب کرد.

مهدی حاجتی با اشاره به درپیش بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: سیاست آموزش و پرورش فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم و به ویژه فرهنگیان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه، داوطلبانه و مسئولانه فرهنگیان در انتخابات، راهبرد کلی و اصولی آموزش و پرورش است.

حاجتی با نکوهش فضاسازی های برخی رسانه ها در زمینه حمایت سازمان یافته از فهرستی خاص،  یادآور شد:آموزش و پرورش استان گیلان در راستای رعایت قانون انتخابات و اصل بی طرفی از هیچ نامزد ، گروه و ائتلافی حمایت نمی کند و از همه ی نامزدهای انتخاباتی می خواهد که در چارچوب اخلاق سیاسی از انتشار اخبار خلاف واقع پرهیز نمایند .