به گزارش صفیر گیلان – مدیر کل آموزش و پرورش استان بر همکاری با نیروی انتظامی برای تأمین امنیت و آرامش در جامعه تاکید کرد. مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در دیدار با مسؤولان انتظامی استان ضمن اشاره به مسئولیت مشترک ناجا و آموزش پرورش در تامین امنیت جامعه، گفت: همکاری‌های بسیار خوبی در برقراری […]

به گزارش صفیر گیلان – مدیر کل آموزش و پرورش استان بر همکاری با نیروی انتظامی برای تأمین امنیت و آرامش در جامعه تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در دیدار با مسؤولان انتظامی استان ضمن اشاره به مسئولیت مشترک ناجا و آموزش پرورش در تامین امنیت جامعه، گفت: همکاری‌های بسیار خوبی در برقراری آرامش و امنیت بین پلیس و آموزش و پرورش صورت گرفته است.

وی با اشاره به نقش مهم پلیس در رفع دغدغه‌های خانواده‌ها در هنگام حضور فرزندانشان در سطح مدارس افزود: اقدامات خوب پلیس برای رفع این نگرانی‌ها قابل تحسین است.
نادر جهان‌آرای با اشاره به فرهنگ غنی موجود در استان، خاطرنشان کرد: قانونمداری یکی از ویژگی‌های ارزشمند مردم گیلان است.

آموزش و پروش رکن اصلی در کاهش جرائم

در ادامه فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقش پراهمیت و جایگاه ارزشمند تعلیم و تربیت گفت: رشد و بالندگی تک تک اعضای جامعه مرهون خدمات آموزش و پرورش است.
سردار محمدرضا اسحاقی با بیان اینکه ماموریت‌های پلیس به ‌شدت اجتماعی است، تصریح کرد: آموزش و پرورش نقش به‌سزایی در اصلاح رفتارها و تقویت فرهنگ قانونمداری در بین مردم دارد.
وی آموزش و پروش را رکن اصلی در کاهش جرائم قلمداد کرد و افزود: علیرغم افزایش خودرو و رانندگان در سطح جامعه، شاهد کاهش تصادفات هستیم که این مهم با تلاش همه جانبه دستگاه‌ها به وجود آمده است و در این میان آموزش و پرورش دارای جایگاه ارزشمندی است.
این مقام ارشد انتظامی ضمن تاکید بر اهمیت مهارت افزایی در میان دانش آموزان، گفت: دانش افزایی و ارتقاء مهارت دانش آموزان دو بازوی توانمند برای اشتغال‌زایی در بین جوانان است.
فرمانده انتظامی استان گیلان در خاتمه بیان داشت: فرهنگ‌یارها نقش بسیار مهمی در انتقال مفاهیم به دانش آموزان دارند.