به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ، سردار مهدی کاظمی پور ظهر امروز در نشست کارگروه حجاب و عفاف استان گیلان با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای این استان در سالن شهدای صالحین سپاه قدس استان گیلان، اظهار کرد: ۱۷ تا ۲۳ تیرماه بزرگداشت هفته حجاب و عفاف در گیلان برگزار می‌شود. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ، سردار مهدی کاظمی پور ظهر امروز در نشست کارگروه حجاب و عفاف استان گیلان با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای این استان در سالن شهدای صالحین سپاه قدس استان گیلان، اظهار کرد: ۱۷ تا ۲۳ تیرماه بزرگداشت هفته حجاب و عفاف در گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: به‌منظور پاسداشت اندیشه و گرامیداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای مسیر عفاف و پاک‌دامنی و  سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب از ۱۷ تا ۲۳ تیر به نام  هفته عفاف و حجاب نام‌گذاری شده است.

جانشین سپاه قدس استان گیلان بابیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی و به‌ویژه حجاب و عفاف در کشورمان برنامه‌ریزی دارند، گفت: دشمن در تلاش برای نابودی و ضربه زدن به بنیاد خانواده است.

کاظمی پور با اشاره به‌ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ۲۱ تیرماه راهپیمایی حجاب و عفاف در سراسر استان گیلان و با حضور اقشار مختلف مردم غیور گیلان به‌ویژه بانوان این استان با عنوان اجتماع صیانت از حریم خانواده برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری ویژه‌برنامه‌های حجاب و عفاف در سراسر استان گیلان، خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه‌های حجاب و عفاف در اداره‌ها و نهادها، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و اماکن عمومی برگزار می‌شود.

جانشین سپاه قدس استان گیلان بابیان اینکه حجاب و عفاف علاوه بر آثار معنوی سبب آرمش و امنیت زن است، گفت: حجاب و عفاف ضامن حفظ بنیان خانواده است.