صفیر گیلان؛ مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان سمینار آموزشی ارتقاء سلامت اداری ضمن خیر مقدم به همه مدعوین به بیان وضعیت گازرسانی در استان پرداخت و اظهار داشت: شرکت گاز گیلان در طول بیش از ۳۰ سال فعالیت خود، تلاش نموده تا بتواند رضایت مردم شریف استان را فراهم آورد و در این راه بلند […]

 صفیر گیلان؛ مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان سمینار آموزشی ارتقاء سلامت اداری ضمن خیر مقدم به همه مدعوین به بیان وضعیت گازرسانی در استان پرداخت و اظهار داشت: شرکت گاز گیلان در طول بیش از ۳۰ سال فعالیت خود، تلاش نموده تا بتواند رضایت مردم شریف استان را فراهم آورد و در این راه بلند با گازرسانی به تمام شهرها و ۱۸۷۳ روستای توانسته خدمتگزار شایسته ای برای مردم بزرگوار گیلان باشد.

وی ادامه داد: شرکت گاز استان گیلان با برنامه ریزی مناسب و همراهی شایسته سایر ادارات دولتی استان توانسته با کمترین هزینه نسبت به سایر استان ها گازرسانی به روستاهای استان را به انجام رسانده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: این شرکت علاوه بر گازرسانی گسترده به مشترکین خانکی، در بخش گازرسانی به صنایع نیز اقدامات گسترده ای را به انجام رسانده  و بیشترین درصد برخورداری از گاز در بخش صنعتی را نیز به خود اختصاص داده است.

مهندس اکبر اظهار داشت: گازرسانی در گیلان به پایان خود نزدیک شده است و شرکت گاز استان گیلان اقدامات کیفی را در جهت جلب رضایت حداکثری مشترکین در دستور کار خود قرار داده است که از بارزترین این اقدامات می توان به اجرای پروژه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب گاز و نیز نرم افزار موبایل خدمات الکترونیک گاز گیلان اشاره نمود.

وی تصریح کرد: پروژه های کیفی در داخل شرکت گاز نیز در حال اجراست بعنوان مثال این شرکت پروژه بهینه سازی مصرف گرمکن در ایستگاه های تقلیل فشار گاز را در دست اجرا دارد که با به ثمر رسیدن این پروژه بزرگ شاهد صرفه جویی ۴۰ درصدی مصرف سوخت خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به بازنشستگی جمعی از کارکنان شرکت در سال های آتی ابراز امیدواری نمود تا با کمک و همراهی شرکت ملی گاز ایران، ساختار سازمانی گاز گیلان متناسب با توانمندی کارکنان اصلاح و ترمیم شود.

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از نصب ۴ هزار انشعاب گاز در پاییز سال جاری در استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه هم اکنون بالای ۹۵ درصد از خانوارهای استان از نعمت گاز بهره مند هستند اظهار داشت: با نصب این تعداد انشعاب در پاییز امسال، مجموع انشعابات گاز در گیلان به رقم ۵۶۵ هزار انشعاب رسیده است.

وی ادامه داد: با ادامه روند گازرسانی در ۸۹ روستای استان، در پاییز سال جاری ۱۴ هزار و پانصد مشترک جدید به مجموع مشترکین گاز در استان افزوده شده است.

مهندس اکبر در ادامه بر مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تأکید کرد و گفت: بهینه ‌سازی مصرف، استفاده صحیح از وسائل گازسوز و رعایت نکات و توصیه های ایمنی باید در تمام سال بویژه در فصل زمستان رعایت شود، زیرا این اعمال سبب کمک به اقتصاد خانواده‌ها و کاهش حوادث و اتفاقات ناگوار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در پایان با اعلام این موضوع که هم اکنون به ۱۸۷۳ روستای استان گازرسانی شده است، ابراز امیدواری نمود تا با اجرای فاز دوم پروژه بند «ق» تا پایان سال ۹۷ کلیه روستاهایی که امکان گازرسانی را دارند، از نعمت گاز بهره مند شوند.

در ادامه آقای معماریان معاون حفاظت پرسنلی شرکت ملی گاز به بیان شرحی از وظایف این امور پرداخت و اظهار داشت: کارمندان سرمایه های اصلی وزارت نفت می باشند و وظیفه اصلی حراست، حفظ ارزش ها و حریم کارکنان، اسناد و مدارک و بطور کلی صیانت از منابع انسانی و دارئیها و سرمایه های شرکت می باشد.

وی اظهار داشت: هدف و رویکرد حراست پیشگیری می باشد و تلاش نموده ایم با سالم سازی فضای سازمان سبب افزایش امنیت و کارایی کارکنان بشویم.

معماریان در پایان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در حراست گفت: این امور با کمک و همراهی مجموعه مدیران و کارکنان شرکت ملی گاز، چتر نظارتی و اشراف اطلاعاتی مناسبی بر کل سازمان دارد.

پس از آن دکتر عابدی جعفری استاد دانشگاه به بیان نکاتی در خصوص  ارتقاء سلامت اداری پرداخت و اظهار داشت: سازمان ها نیز مانند انسان ها دچار کسالت و بیماری می شوند و برای موفقیت سازمان ها علاوه بر کارایی به سلامت نیز محتاجند به همین جهت سلامت هم به اندازه کارایی در سازمان مهم می باشد و اگر سلامت با کارایی همراه نباشد، نتیجه کار مطلوب نخواهد بود.

وی اظهار داشت: مقوله فساد یک معضل جهانی و مسری است و کلیه مردم و مسئولین باید با کمک یکدیگر تلاش نمایند تا آن را ریشه کن سازند.

مدیرعامل گاز گیلان: اجرای پروژه های گازرسانی با کمترین هزینهمدیرعامل گاز گیلان: اجرای پروژه های گازرسانی با کمترین هزینهمدیرعامل گاز گیلان: اجرای پروژه های گازرسانی با کمترین هزینهمدیرعامل گاز گیلان: اجرای پروژه های گازرسانی با کمترین هزینهمدیرعامل گاز گیلان: اجرای پروژه های گازرسانی با کمترین هزینهمدیرعامل گاز گیلان: اجرای پروژه های گازرسانی با کمترین هزینهمدیرعامل گاز گیلان: اجرای پروژه های گازرسانی با کمترین هزینه

منبع/روابط عمومی گاز گیلان