صفیر گیلان/زلیخا صفری؛سرهنگ ولی رحمانی فرمانده عملیات و فرودگاه های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در شهرستان فومن و با همراهی محسنی فرماندار فومن،امام جمعه شهرستان،فرمانده سپاه ناحیه،فرمانده انتظامی و مسئولان از پروژه های ارتش بازدید نمودند. فرمانده عملیات و فرودگاه های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از اتمام پروژه گرمایشی و کارهای عمرانی […]

صفیر گیلان/زلیخا صفری؛سرهنگ ولی رحمانی فرمانده عملیات و فرودگاه های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در شهرستان فومن و با همراهی محسنی فرماندار فومن،امام جمعه شهرستان،فرمانده سپاه ناحیه،فرمانده انتظامی و مسئولان از پروژه های ارتش بازدید نمودند.

فرمانده عملیات و فرودگاه های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از اتمام پروژه گرمایشی و کارهای عمرانی ساختمان حوزه علمیه آیت الله بهجت فومنی در این شهرستان بازدید نمودند.

سرهنگ خلبان رحمانی با حضور فرماندار و مسئولان در روستای آبرور آلیان از پروژه آبرسانی و حفر چاه  عمیق در این روستا بازدید به عمل آورد.

بازدید میدانی اولیه از پل ارتباطی روستا آبرود و برنامه ریزی جهت تعریض این پل ، اجرای پروژه محراب مسجد روستای آبرود و همچنین با حضور در مصلی شهرستان فومن و تاکید بر اتمام کاشی کاری محراب مصلی و پروژه گرمایشی به مهندسان پروژه از خرید فرش برای مصلی  به زودی خبر داد.

بازدید از اتمام پروژه پل روستای حسینکوه و گفتگو با مردم منطقه از دیگر برنامه های فرمانده عملیات و فرودگاه های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان فومن بود.