به گزارش پایگاه اطلاع صفیر گیلان، محمد علی نجفی در آستانه برگزاری انتخابات با دعوت از ملت شریف ایران جهت شرکت در انتخابات تصریح کرد: انشاء الله در ۲۹ اسفند ملت شریف ایران عزیز با حضور در پای صندوق های رای حماسه دیگری را رقم خواهند زد و همانند گذشته شاهد انتخاباتی خوب، آرام […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع صفیر گیلان، محمد علی نجفی در آستانه برگزاری انتخابات با دعوت از ملت شریف ایران جهت شرکت در انتخابات تصریح کرد: انشاء الله در ۲۹ اسفند ملت شریف ایران عزیز با حضور در پای صندوق های رای حماسه دیگری را رقم خواهند زد و همانند گذشته شاهد انتخاباتی خوب، آرام و با حضور حداکثری و گسترده مردم خواهیم بود.

استاندار گیلان با بیان اینکه این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اهمیت فوق العاده ای از لحاظ داخلی و بین المللی خواهد داشت افزود: این انتخابات تاثیر بسزایی را در حماسه اقتصادی، سیاسی و امنیتی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در گیلان از فراهم شدن شرایط و تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات خوب در استان و کشور خبر داد و افزود: به عنوان ضامن امنیت استان، فضایی را فراهم کردیم تا مردم عزیز با کمال آرامش در پای صندوق های رای حضور یابند.

وی افزود: با برنامه ریزی خوب صورت گرفته و تکالیفی که نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و هیات های اجرایی و نظارتی در استان و کشور دارند انشاء الله شاهد خلق حماسه دیگر از سوی ملت بزرگ ایران باشیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه حافظ و امین رای مردم خواهیم بود افزود: انشاء الله حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای تمامی جهانیانی که به نظاره نشسته اند را خیره می کند.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات خصوصاً انتخابات ریاست جمهوری پشتوانه سیاسی و اقتدار رئیس جمهور منتخب را در دنیا نشان خواهد داد و رییس جمهور در گفتمان جهانی و معادلات منطقه ای می تواند حرف بزرگتری داشته باشد.

نجفی افزود: از مردم شریف گیلان استدعا دارم تا از فرصت بهره گرفته و در نخستین ساعات آغاز رای گیری در پای صندوق های رای حضور گسترده داشته باشند.