امروز : یکشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۰ - 29 شعبان 1442
- تداوم آرامش در منطقه آزاد انزلی با انتصاب مهندس نقوی
- اعمال محدودیت های قرمز کرونایی در منطقه آزاد انزلی
- دست های پشت پرده برای انتصاب مدیرعامل جدید منطقه ازاد انزلی در ماه های پایانی دولت
- سمپاشی دفنگاه زباله سراوان و روستاهای همجوار به طور مستمر از سوی سازمان پسماند
- موج جدید کرونا با ورود ۴ میلیون مسافر به گیلان فاجعه مدیریتی است
- دلایل حساسیت های عدم تغییر مدیریت منطقه آزاد انزلی؟
استفاده از نرم افزارهای به روز، در جهت تسهیل خدمات و رضایت حداکثری مردم
با گسترش روزافزون استفاده از تلفن های هوشمند در جامعه، باید با ارائه نرم افزاری شایسته و مناسب، رضایت حداکثری مردم عزیز را به دست آوریم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ پنجمین جلسه رسیدگی به شکایات شرکت گاز استان گیلان با حضور اعضای کمیته و همچنین رؤسای همه ادارات گاز شهرستان از طریق ارتباط ویدئویی برگزار شد و درخصوص بررسی درخواست ها، شکایات و پیشنهادات واصله و مسائلی همچون گسترش خدمات قابل ارائه توسط اپلیکیشن شرکت بحث و تبادل نظر بعمل آمد.
حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه رسیدگی به شکایات این شرکت بر اطلاع رسانی هرچه بیشتر درگاه های ارتباطی شرکت گاز تاکید کرد و از همه مسئولین و رؤسای شرکت گاز خواست تا با مکاتبه با سایر ادارات و نهادهای دولتی استان، زمینه آگاهی بخشی هرچه بیشتر در این زمینه فراهم شود.
وی بهروزرسانی مستمر و رفع اشکالات درگاه های مختلف شرکت به ویژه اپلیکیشن گاز (نرم افزار موبایلی) را ضروری دانست و اظهار داشت: با گسترش روزافزون استفاده از تلفن های هوشمند در جامعه، باید با ارائه نرم افزاری شایسته و مناسب، رضایت حداکثری مردم عزیز را به دست آوریم.
اکبر در ادامه با بیان اینکه مدت زمان پاسخگویی به پیام های دریافتی در زمان مقرر (دو روز کاری)، حدود ۹۴ درصد بوده است، گفت: همه واحدها و ادارات شرکت گاز باید با همت مضاعف و همکاری شایسته، مدت زمان پاسخگویی به مشترکین و متقاضیان را کاهش دهند.
وی در خاتمه با اشاره به پیام های وارده درخصوص مبلغ گازبها و نحوه محاسبه اجزاء صورتحساب گاز اظهار داشت: این طرح توسط هیئت وزیران تصویب و اجرایی شده و هدف از آن ترغیب کردن مشترکین به کم مصرف کردن است و نه جریمه کردن آنها.
همچنین در ابتدای این جلسه، گزارشی درخصوص پاسخگویی به پیام های دریافتی در یک ماه گذشته ارائه شد که بر این اساس از مجموع ۱۷۹ پیام ورودی، ۹۲ مورد مربوط به شکایات، ۷۷ مورد درخواست، ۶ مورد مربوط به پیشنهادات و ۴ مورد اطلاع رسانی بوده است
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد