به گزارش صفیر گیلان ، در سومین روز از هفته دولت  و با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شفت و نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی  ۱۴ پروژه برق رسانی با هدف تأمین برق مطمئن و افزایش ضریب اطمینان شبکه به صورت همزمان با اعتباری بالغ بر ۶۰۷۰میلیون ریال در بخش احمدسرگوراب […]

 

به گزارش صفیر گیلان ، در سومین روز از هفته دولت  و با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شفت و نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی  ۱۴ پروژه برق رسانی با هدف تأمین برق مطمئن و افزایش ضریب اطمینان شبکه به صورت همزمان با اعتباری بالغ بر ۶۰۷۰میلیون ریال در بخش احمدسرگوراب این شهرستان به بهره برداری رسید .

در ادامه برنامه های امروز یک رشته آسفالت راه روستایی در دوبخشر با اعتباری بالغ بر ۲۹۷۰میلیون ریال به بهره برداری رسید و یک دهنه پل نیز در شهر احمدسرگوراب با اعتبار تخصیص یافته ۶۳۰ میلیون ریال افتتاح شد.

در پایان نیز۵واحد خانه مسافر در روستای گردشگری خرمکش با اعتباری افزون بر ۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و یک باب خانه عالم نیز در روستای لپوندان با اعتباری افزون بر ۹۵۰ میلیون ریال افتتاح شد .

شایان ذکر است در هفته دولت امسال ۷۸ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در شهرستان شفت به بهره برداری خواهد رسید.