به گزارش صفیر گیلان،مهندس مقدم مدیر کل محترم نوسازی مدارس استان گیلان در گفتگو با روابط عمومی از بهره برداری ۱۱۸ پروژه آموزشی و تاسیسات گرمایشی در ایام دهه مبارک فجر خبر داد. وی ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه(س)و فرا رسیدن دهه مبارک فجر، گفت: تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه(س)فرصتی برای ترویج فرهنگ  مقدس […]

 

به گزارش صفیر گیلان،مهندس مقدم مدیر کل محترم نوسازی مدارس استان گیلان در گفتگو با روابط عمومی از بهره برداری ۱۱۸ پروژه آموزشی و تاسیسات گرمایشی در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

وی ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه(س)و فرا رسیدن دهه مبارک فجر، گفت: تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه(س)فرصتی برای ترویج فرهنگ  مقدس فاطمی و تببین فرهنگ  و دستاورده های انقلاب اسلامی  به جهانیان است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در ادامه گفتگوی با اشاره به پروژه های افتتاحی استان در دهه مبارک فجر امسال افزود: ۱۱۸ پروژه آموزشی و عمرانی با اعتبار بیش از۱۴میلیارد ریال در شهرستان های استان در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسند.

مهندس مقدم تصریح نمود: این تعداد پروژه ها شامل ۶ فضای آموزشی با ۳۸ کلاس درس با اعتباری بالغ بر۶۰میلیارد ریال، آسفالت محوطه ۲۴ مدرسه و استاندارد سازی سیستم‌ های گرمایشی ۱۱۱پروژه آموزشی می‌باشند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان دربخش دیگری از این گفتگو با بیان این که بنیاد برکت در سال جاری ۲۲ پروژه مدرسه سازی با ۱۵۹ کلاس درس در استان گیلان در دست احداث یا تکمیل داشته، تصریح کرد: از این تعداد ۱۰پروژه افتتاح شده  و ۱۰ مدرسه با ۶۹ کلاس درس تا مهرماه سال آینده به بهره برداری می رسند  و دو پروژه باقی مانده نیز قبل از سال جدید افتتاح می شوند.