با حضور حجت الاسلام افتخاری ۲۰۰ بسته ترافیکی بین دانش آموزان دبستان شهید فرزانه رودپیش توزیع شد. به گزارش صفیر گیلان، در دومین روز از هفته ایمنی راهها ، اجرای طرح ایمن سازی فیزیکی مدارس حاشیه راههای شهرستان در دبستان شهید فرزانه رودپیش از توابع شهرستان فومن آغاز شد. این مراسم که با حضور […]

 

با حضور حجت الاسلام افتخاری ۲۰۰ بسته ترافیکی بین دانش آموزان دبستان شهید فرزانه رودپیش توزیع شد.

به گزارش صفیر گیلان، در دومین روز از هفته ایمنی راهها ، اجرای طرح ایمن سازی فیزیکی مدارس حاشیه راههای شهرستان در دبستان شهید فرزانه رودپیش از توابع شهرستان فومن آغاز شد.

این مراسم که با حضور حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ، شاهین کوچکی مدیر آموزش و پرورش ، عظیمی رئیس پایانه حمل و نقل و شهیدی جانشین پلیس راه فومنات برگزار شدحجت الاسلام افتخاری ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم در بین دانش آموزان و فرهنگیان به نقش و جایگاه معلم در جامعه اشاره کرد و گفت : تکریم معلمین وظیفه همگانی است و معلمی جلوه ای از ارزشهاست ، زیرا بیداری و آگاهی جامعه مرهون زحمات و تلاش های معلمان است.

حجت الاسلام مهدی افتخاری ، هدف از اجرای این طرح ملی را بهبود وضعیت ایمنی عبور و مرور دانش آموزان ، تأمین ایمنی گروههای آسیب پذیر و پیشگیری از وقوع تصافات عنوان کرد.

عظیمی رئیس حمل و نقل و پایانه شهرستان فومن در این مراسم گفت : بمنظور افزایش آگاهی و فرهنگ سازی در زمینه عبور و مرور دانش آموزان و کاهش تصادفات جاده ای و تلفات دانش آموزان ، تعداد ۲۰۰  بسته ترافیکی بین دانش اموزان مدرسه شهید فرزانه رودپیش توزیع می شود و تمامی مدارس در حاشیه راههای شهرستان در سال ۹۶ ایمن سازی خواهد شد./ س ا