به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛حجت الاسلام والمسلمین علیرضا نوروزیان٬ امام جمعه موقت شهرستان فومن در خطبه های امروز نماز جمعه  در این شهرستان با اشاره به اینکه انتخابات مایه عزت ملی و  و اقتدار  است گفت:متاسفانه در انتخاب افراد برای  هیئت اجرایی در شهرستان فومن  خوب عمل نشده است. حجت الاسلام نوروزیان از انتخاب افراد […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛حجت الاسلام والمسلمین علیرضا نوروزیان٬ امام جمعه موقت شهرستان فومن در خطبه های امروز نماز جمعه  در این شهرستان با اشاره به اینکه انتخابات مایه عزت ملی و  و اقتدار  است گفت:متاسفانه در انتخاب افراد برای  هیئت اجرایی در شهرستان فومن  خوب عمل نشده است.

حجت الاسلام نوروزیان از انتخاب افراد برای هیئت اجرایی تاسف خود را اعلام و افزود:در این شهرستان با وجود افراد ارزشی  و مشورتی افراد بر اساس سلایقها انتخاب شدند.

 امام جمعه موقت شهرستان فومن تصریح کرد؛ کاش از قبیل گرایی و سیاسی کاری  و استفاده از طیف و جریان خاص در انتخاب هیئت اجرایی مسئولان  پرهیز می کردند زیرا این خلاف شعار دولت است که گفت: از تمام سلیقه ها و جناح  و معتمدان در انتخابات استفاده شود.

 نوروزیان با اشاره به اینکه امروز مردم شهرستان فومن دغدغه دارند که نکند با این هیئت اجرایی انتخابات به سمت جریان خاص مهندسی شود گفت:پیام امام در گوش ماست که گفت نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیافتد.

 خطیب جمعه موقت فومن هیئت اجرایی را گلو گاه انتخابات خواند و گفت:باید در این هیئت افراد مورد اعتماد ،شجاع،امین،متدین،بی طرف،قانونمدارو… انتخاب شوند.

حجت الاسلام نوروزیان با بیان اینکه برخی در این شهر می گویند با افراد تماس گرفتیم ولی جواب ندادند گفت:کجای قانون امده که اگر فردی جواب نداد خانواده و طیف خود را انتخاب کنید.

وی انتخاب هیئت اجرایی  و معتمدان را مقدمات انتخابات خواند و اظهار کرد؛کسی که در ابتدای انتخابات چنین اشتباهاتی مرتکب می شود چگونه می تواند انتخابات را هدایت کند.

 وی افزود: هیچ مسئولی حق ندارد اعتماد مردم را در انتخابات از بین ببردو مسئولان بدانند بر صندلی که تکیه زدند حاصل خون شهدا و تلاش های زیاد به دست امده است.

امام جمعه موقت فومن با اشاره به اینکه برخی ضعف مدیریتی را با سیاسی بازی  امیخته و زیر سپر سیاسی میگیرند و شهرستان را محروم می کنند گفت:این افراد یقین بدارند که نیروهای ارزشی به موقع و به جا پاسخ کوبنده خواهند داد.

وی اظهار کرد:اگر انتخاب هیئت اجرایی بر اساس بی تدبیری بوده  وقت دارند  که جبران کنند و اگر تعمدا” انجام دادند خائن به انقلاب و نظام هستند.

امام جمعه موقت شهرستان فومن به رویدادهای هفته اشاره و افزود: ما در ۱۲ فروردین شهادت امام علی النقی(ع) و روز جمهوری اسلامی را داریم و جا دارد که این روز را هم تبریک و تسلیت بگویم.

نوروزیان نام گذاری روز ۱۲ فروردین از طرف امام راحل را مقابله با امپریالیسم و کمونیسم ،لیبرالیسم خواند و گفت:امروز دنیا خواهان این جمهوری اسلامی است زیرا توانسته شاخص ها را از ابرقدرتها بگیرد.

امام جمعه موقت شهرستان فومن با اشاره به اینکه امروز دشمن برای مقابله با این جمهوری اسلامی به هر کاری علنی دست زده و تحریم ،جنگ ،کشتار،جنگ سیاسی،مبارزه فرهنگی ،تهاجم اقتصادی و از همه مهمتر از کلید واژه نفوذ استفاده می کند که برخی این کلید واژه را انکار و کم رنگ جلوه می دهند.

ایشان تاکید کردند؛امروز دشمن به این نتیجه رسید که با نفوذ می تواند به انقلاب ضربه بزند و تنها راه مقابله با نفوذ بصیرت  و اگهی است که مسئولان باید تمام ابعاد نظام سلطه را بشناسند و در کنار ابعاد به نفوذ دشمن بیشتر توجه کنند.

.

 امام جمعه موقت فومن مشکل امروز جامعه را عدم انقلابی بودن برخی افراد و انقلابی عمل کردن انها در عرصه هاخواند و گفت: در عرصه اقتصادی برای حل مشکلات نیاز به همت و عزم ملی و روحیه انقلابی هستیم.

 نوروزیان نفوذ را تبدیل فرصتها به تهدید دانست و گفت:نفوذ یعنی دشمن را به اشتباه دوست بدانیم .

امام جمعه موقت شهرستان فومن تنها راه مقابله با نفوذ را  در این دید که انسان خود را به قرآن نزدیک و اسلام را دریافت کند و به مبانی اسلام دل ببندد ودر درجه اول  معرفت و شناخت به حق و دین  و تهذیب نفس و بصیرت داشته باشد زیرا با قرار گرفتن در این سه ضلع قدرت تشخیص انسانها بالا می رود.

وی به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در حرم رضوی اشاره و افزود: رهبر فرزانه انقلاب بر معیشت  و مسئولیت مسئولان و اقتصاد و انتخابات تاکید داشتند./تهیه و تنطیم ؛زلیخا صفری