به گزارش اختصاصی صفیر گیلان ؛سرهنگ فردین میرزا پور فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه از ساعات شروع بارش برف در گیلان کلیه عوامل ستاد بحران سپاه ناحیه فومن در این فرماندهی حضور داشتند گفت: بسیجیان ما با همراهی فرماندهان پایگاهای حوزه مقاومت نیز پای کار بودند. میرزاپور از حضور ماشینهای حوزه مقاومت […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان ؛سرهنگ فردین میرزا پور فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه از ساعات شروع بارش برف در گیلان کلیه عوامل ستاد بحران سپاه ناحیه فومن در این فرماندهی حضور داشتند گفت: بسیجیان ما با همراهی فرماندهان پایگاهای حوزه مقاومت نیز پای کار بودند.

میرزاپور از حضور ماشینهای حوزه مقاومت سپاه ناحیه فومن در کنار پرسنل زحمت کش اداره برق شهرستان خبر داد و گفت: همچنین ما با استفاده از آمبولانس سپاه صبح امروز انتقال پزشک از مرکز استان به بیمارستان امام حسن مجتبی شهرستان فومن را داشتیم.

فرمانده سپاه فومن از حضور ۲۰ نفر از نیروهای گردان امام حسین با حضور میدانی برای کمک به مردم خبر داد و اظهار کرد: استقرار نیروهای اداره  برق در حوزه مقاومت دهستان  گوراپس و رودپیش نیز اجرایی شد.

وی امیدوار شد تا با وحدت و مشارکت و همکاری همه ی نهادها و بسیجیان عزیز بتوانیم این بحران را با ارامش به پایان ببریم.