اختصاصی صفیر گیلان؛صفوی با اشاره به اینکه امروز می دانیم که طرح جامع تحریم ایران در مجلس امریکا دوباره تصویب شده است گفت:دشمن چه باید بکند که ثابت شود برجام نقض شده است. به گزارش اختصاصی صفیر گیلان/زلیخا صفری؛حجت الاسلام محمد حسن صفوی امام جمعه فومن در خطبه های امروز این شهر ضمن گرامیداشت ۵ […]

اختصاصی صفیر گیلان؛صفوی با اشاره به اینکه امروز می دانیم که طرح جامع تحریم ایران در مجلس امریکا دوباره تصویب شده است گفت:دشمن چه باید بکند که ثابت شود برجام نقض شده است.

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان/زلیخا صفری؛حجت الاسلام محمد حسن صفوی امام جمعه فومن در خطبه های امروز این شهر ضمن گرامیداشت ۵ مرداد سالروز اولین نماز جمعه  گفت: اولین نماز جمعه توسط ولی امر مسلمین و فقیه مجاهد آیت الله طالقانی در تهران اقامه شد.

صفوی به شهدای نماز جمعه به ویژه شهید دستغیب و اصفحانی و مدنی و… اشاره و افزود: انها مبارزان هوای نفس و  مراجع اسلام و همراه رهبر و برقرار کنندگان عدالت  بودند  که توسط منافقان پاره پاره و شهید شدند.

صفوی به مسجد القصی قبله اول مسلمانانو  به شهدای فلسطین اشاره و افزود: غریب ۴۰۰هزار نفر از مردم فلسطین به خاک و خون کشیده شده و جهانخواران از فرستادن  بازرسانی برای بازرسی مجروحان دریغ کردند.

امام جمعه فومن با اشاره به اینکه امروز می دانیم که طرح جامع تحریم ایران در مجلس امریکا دوباره تصویب شده است گفت:دشمن چه باید بکند که ثابت شود برجام نقض شده است.

صفوی با اشاره به اینکه ما منتظر واکنش دستگاهای دیپلماسی هستیم گفت:انفعال این دستگاهها قابل بخشش نیست.

ایشان به گفتمان رهبر انقلاب  در زمان برجام که تاکید دالشت در برجام باید دقت بیشتر و به طرف مقابل اعتماد نمی شود کرد اشاره و افزود:امروز ما شاهد بی اعتمادی دشمن هستیم .

امام جمعه فومن در بخشی دیگر از سخنانش  به دیدار  فرماندهان سپاه با دکتر رووحانی اشاره و افزود:این سربازان  که هم در داخل کشور و هم خارج محروم  هستند  در عرصه سازندگی حرف اول را در کشور می زنند و یک هدف دارند آنهم اطاعت از ولی امر مسلمین امام خامنه ای است.

امام جمعه فومن به اهداف دشمن که به فساد کشاندن جوانان است اشاره و افزود:ما برای ساخت کشور و مبارزه با فساد نیازمند حمایت این فرماندهان سپاه هستیم.

صفوی در پایان از مردم شهرستان خواست تا با توجه به گرمای شدید هوا در مصرف برق صرفه جویی کنند و جا دارد که از رئیس اداره برق  در تقویت برق ۳۰ روستای شهرستان تقدیر و تشکر کنم.

در نماز جمعه امروز شهرستان فومن به مناسبت سالروز ۵ مرداد  از تعدادی از فعالان و اعضای ستاد نماز جمعه و همچنین از خبرنگار ان سایت بهجت نیوز عباس یکتا  و پایگاه خبری صفیر گیلان زلیخا صفری  مسئول بسیج رسانه شهرستان به خاطر پوشش خبرهای نماز جمعه تجلیل شد.