نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مردم ایران به ویژه گیلان تمام مجاهدت خود را به منصه ظهور رساندند تا لبیک گوی امام(ره) و مقام معظم رهبری در حفظ آرمان های انقلاب اسلامی باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار شورای فرماندهی سپاه و بسیج سپاه قدس گیلان به مناسبت پنجم آذر هفته بسیج اظهار کرد: هفته عزیز و نورانی بسیج را به همه بسیجیان کشور به ویژه بسیجیان گیلان تبریک و تهنیت عرض می کنم.
وی در ادامه به سه دوره تاریخ گیلان در قبل از اسلام، پس از اسلام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم گیلان در تاریخ ۷ هزار ساله قبل از اسلام ایران موجب تحولاتی شدند.
امام جمعه رشت با اشاره به دوره طلایی تاریخ گیلان پس از اسلام، بیان کرد: گیلان در طول تاریخ به عنوان سرزمین ولایتمدار معروف بوده است و گیلانی ها با حمایت از اولاد اهل بیت(ع) در دنیا تاثیرگذار شدند.
آیت الله فلاحتی، انقلاب اسلامی را طلایی ترین و زیباترین تاریخ ایران دانست و تصریح کرد: در طول ۸ هزار سال تاریح ایران، هیچ دوره ای طلایی تر و زیباتر مانند دوره انقلاب اسلامی به ویژه در گیلان نیست.
وی، اوج هنرپروری، هنرنمایی و معنویت ملت ایران را مربوط به دوره انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم ایران به ویژه گیلان تمام مجاهدت خود را به منصه ظهور رساندند تا لبیک گوی امام(ره) و مقام معظم رهبری در حفظ آرمان های اسلامی باشند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه حضور مردم ایران به ویژه گیلانی ها در دفاع مقدس الگو برای آیندگان است، خاطرنشان کرد: رزمندگان دفاع مقدس برای نسل های آینده اسوه هستند.
آیت الله فلاحتی به گلایه مقام معظم رهبری مبنی بر نپرداختن به چهره منحوس آمریکا در کتاب های درسی، اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس زیباترین دوره برای مردم ایران به ویژه گیلان است.
وی با اشاره به فرمایش امام(ره) مبنی بر صفا و خلوص بسیجیان، اظهار کرد: خلوص در عمل بسیار تاثیرگذار است و دشمنان به این باور رسیدند که بسیجیان بزرگ ترین خطر برای آنها هستند.
امام جمعه رشت، روحیه دفاع از ارزش ها را از صحنه های زیبای دفاع مقدس توسط رزمندگان ذکر کرد و افزود: دشمن دریافته که ایران با ظرفیت منابع انسانی برای قدرت های سلطه گر خطرساز است.

اجرای ۸۶۷ برنامه به مناسبت هفته بسیج در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در دیدار مذکور به شعار هفته بسیج مبنی بر “بسیج پیشرو در خدمت و امید آفرین” اشاره کرد و گفت: در هفته بسیج سال جاری تعداد ۸۶۷ در گیلان برنامه ریزی شده که ۷۵ برنامه محوری است.
سردار محمد عبدالله پور از واگذاری ۱۱۴ مسکن مددجویان کمیته امداد توسط سپاه قدس گیلان همزمان با هفته بسیج خبر داد و بیان کرد: هفته بسیج تعداد ۱۴ هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه بین نیازمندان استان توزیع می شود.