به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل هواشناسی گیلان از بارش مخلوط برف و باران با ورود سیستم هوای سرد از روز چهارشنبه هفته جاری در این استان خبر داد. بهمن کمانگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت هوای گیلان در روزهای آینده اظهار کرد: تا روز چهارشنبه هفته جاری بارندگی پراکنده و گاهی متناوب […]

به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل هواشناسی گیلان از بارش مخلوط برف و باران با ورود سیستم هوای سرد از روز چهارشنبه هفته جاری در این استان خبر داد.
بهمن کمانگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت هوای گیلان در روزهای آینده اظهار کرد: تا روز چهارشنبه هفته جاری بارندگی پراکنده و گاهی متناوب در استان داریم.
photo_2017-02-08_20-14-57

وی، بارندگی در جلگه را همراه با باران عنوان کرد و افزود: در ارتفاعات گیلان بارندگی‌ها به صورت برف است البته سیستم دومی از روز چهارشنبه هفته جاری وارد منطقه می‌شود و احتمال بارش مخلوط برف و باران در استان داریم.

مدیرکل هواشناسی گیلان در ادامه به بارش برف اخیر در استان اشاره کرد و گفت: موج ناپایداری از سطوح فوقانی جو در مدت ۴۸ ساعت قرار بود از گیلان عبور کند و از ویژگی‌های این موج هوای سرد ۵۰۰ میلی‌باری در پنج کیلومتری سطح زمین بود.