به گزارش صفیرگیلان، سردار محمد کاظمی‌پور در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد، از تشکیل هشت کمیته در سپاه قدس استان در راستای هماهنگی جهت برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: کمیته فرهنگی، همایش‌ها، رزمی، روابط عمومی و تبلیغات، تربیت بدنی، نیروهای مسلح، […]

 

به گزارش صفیرگیلان، سردار محمد کاظمی‌پور در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد، از تشکیل هشت کمیته در سپاه قدس استان در راستای هماهنگی جهت برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: کمیته فرهنگی، همایش‌ها، رزمی، روابط عمومی و تبلیغات، تربیت بدنی، نیروهای مسلح، پشتیبانی و بسیج از هشت کمیته در سپاه قدس گیلان است.

وی از برگزاری ۳۵ جلسه هماهنگی در سپاه قدس استان جهت تدوین و برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود:برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از روز ۳۱ شهریور ماه در استان برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان «معنویت و اقتدار نیروهای مسلح و وحدت ملی» را شعار نخستین روز تز هفته دفاع مقدس دانست و گفت: رژه تیروهای مسلح، دیدار مشترک فرماندهان نظامی، افتتاح نمایشگاه‌های دفاع مقدس در سراسر استان از برنامه‌های نحسنین روز از هفته دفاع مقدس است.

سردار کاظمی‌پور از بازسازی رزمایش فرهنگی عملیاتی بیت المقدس ۷ در هفته دفاع مقدس در گیلان خبر داد و افزود: رزمایش مذکور در مقر لشکر عملیاتی استان برگزار می‌شود.

وی «علم و فناوری جوانان و سربازان» و «ولایتمداری و همبستگی ملی و دفاع همه جانبه» را از شعارهای روزهای دوم و سوم هفته دفاع مقدس بیان کرد و گفت: نواختن زنگ ایثار و مقاومت، برگزاری جشنواره روز سرباز، دیدار نیروهای مسلح با آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری یادواره شهدای اسالم و نشست خانه نخبگان از برنامه‌های این دو روز است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان «اقتصادمقاومتی خودباوری و پشتیبانی» و «بصیرت افزایی دشمن شناسی و بیداری اسلامی» را از شعارهای روزهای چهارم و پنجم دانست و افزود: «زنان اسوه و مقاومت» و «فرماندهان، رزمندگان و حماسه افرینان» شعار ششمین و هفتمین روز هفته دفاع مقدس است.

سردار کاظمی‌پور از اتمام ساخت هزار واحد مسکن محرومان هدیه مقام معظم رهبری در گیلان توسط سپاه قدس و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در هفته دفاع مقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: با افتتاح ۱۷۰ واحد مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس فاز نخست ساخت هزار واحد به پایان می‌رسد.

وی اعزام طلاب رزمنده به مدارس، تجلیل از وزرشکاران، افتتاح پایگاه مقاومت و همچنین یادواره شهدای حفاظت اطلاعات، بزرگداشت عملیات ثامن الائمه و بادواره زنان شهیده در پره سر، ویزیت رایگان در مناطق محروم، اردوهای جهادی، حضور راهیان دفاع مقدس و نشست تجارب در حوزه دفاع مقدس را از برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس گیلان است./ایسنا