احتصاصی صفیر گیلان؛شهر فومن هنوز  رنگ و بوی جشن پیروزی انقلاب را  به خود نگرفته  /به نقش تاریخی فومن در ظهور انقلاب بیشتر پرداخته شود/تفکر تاسیس دانشگاه آزاد باید ماندگار بماند/کیومرث صابری *گل آقا* بیشتر معرفی شود به گزارش اختصاصی صفیر گیلان ؛حسین اسماعیل پور فرماندار جدید شهرستان فومن ظهر امروز  در جلسه ستاد […]

 

احتصاصی صفیر گیلان؛شهر فومن هنوز  رنگ و بوی جشن پیروزی انقلاب را  به خود نگرفته  /به نقش تاریخی فومن در ظهور انقلاب بیشتر پرداخته شود/تفکر تاسیس دانشگاه آزاد باید ماندگار بماند/کیومرث صابری *گل آقا* بیشتر معرفی شود

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان ؛حسین اسماعیل پور فرماندار جدید شهرستان فومن ظهر امروز  در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان که با حضور شهرداران و رواسای ادارات و بخشداران برگزار شد با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال بیش از ۲۸۶ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۲۵۰ هزار تومان  در این شهرستان افتتاح می شود گفت: در این پروژه ها  ۹۳ برنامه در حوزه فرهنگی و ما بقی در حوزه عمرانی است.

اسماعیل پور سهم بخش خصوصی را در پروژه های دهه فجر شهرستان ۲۱ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان اعلام و اطهار کرد؛از ۲۷ میلیارد پول دولتی ۵۰ پروژه تعریف شده در حالی که بخش خصوصی با مبلغ ۲۱ میلیارد تومان دو پروژه را تعریف کرده است.

فرماندارجدیدفومن ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت:نقش شهرستان فومن در برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی نشانه هویت و تاریخ مردمان این مرز و بوم است.

اسماعیل پور همچنین خواستار شد تا به شهرستان فومن طبق تاریخ کهنش بیشتر توجه شود و انسانهای تاریخ ساز این شهرستان بیشتر به کشور و جهان معرفی شوند.

وی به جایگاه شهدا و خانواده هایشان اشاره و تاکید کرد یک روز به فرزندان شاهد اختصاص داده شود تا من در کنار آنها باشم و به درد دلشان گوش کنم.

اسماعیل پور با اشاره به اینکه فرزندان شهدا در انتصاب من برای مدیریت جایگاه خاصی دارند گفت: باید از این عزیزان در پستها استفاده بیشترکنیم.

وی به ماندگاری تفکر آیت اله رفسنجانی  در تاسیس دانشگاه آزاد اشاره و افزود: شاید برخی ها نمی دانستند این دانشگاه با چه تفکری تاسیس شده است و این در حالی است که دانشگاه آزاد با تفکرات فراوان تاسیس و این تفکر باید ماندگار بماند.

فرماندار فومن به بحث کار آفرینی دانشگاه آزاد که دنیا به آن می پردازد اشاره و تاکید کرد؛دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نشستی برای بیان  این تفکر داشته باشد.

ایشان به آذین بندی شهر تاکید کرد و گفت: هنوز شهر فومن رنگ و بوی دهه پیروزی و جشن انقلاب را به خودنگرفته است در حالی که دهه فجر نشانه انقلاب و سمبل آزادی است پس شهرداران زودتر اقدام کنند.

اسماعیل پور به هم اندیش با جوانان تاکید و اظهار کرد؛برای جوانان مبانی اولیه انقلاب هنوز کامل تبیین نشده است باید این کار بیشتر انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه من زیاد اهل گزارش کار دادن نیستم گفت:باید شهرستان فومن را با پتانسیل ها و ظرفیتهایی که دارد با همکاری حوزه های سپاه،نیروی انتظامی و گروهها و نهادها بسازیم.

 

فرماندار جدید شهرستان فومن به برنامه های شاخص در ایام دهه فجر که با حضور میهمانان استانی و کشوری برگزار می شود به یادمان کیومرث صابری*گل آقا* و نیز افتتاح جایگاه CNG و جشن شهرستان سبز اشاره  و افزود: باید در دهه فجر به  موضوع چون کیومرث صابری معروف به گل آقا برای شناساندن شهرستان بیشتر نگاه شود زیرا ایشان یک چهره سر شناس و شخصیت بزرگی است..

photo_2017-01-29_03-30-39 photo_2017-01-29_03-30-45 photo_2017-01-29_03-30-49 photo_2017-01-29_03-30-54 photo_2017-01-29_03-30-58  photo_2017-01-29_03-31-11