به گزارش اختصاصی صفیر گیلاناز فومن، حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در جلسه توجیهی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان در سالن جلسات فرمانداری فومن با اشاره به اینکه همه ما موظف هستیم تا انچه در این نشست مسئولان هیئت نظارت استان مطرح کردند رعایت کنیم […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلاناز فومن، حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در جلسه توجیهی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان در سالن جلسات فرمانداری فومن با اشاره به اینکه همه ما موظف هستیم تا انچه در این نشست مسئولان هیئت نظارت استان مطرح کردند رعایت کنیم گفت:دقت کنیم تا در این امر مهم شرایط جوری باشد تا ایجاد شور در خودمان و دیگران برای حضور در انتخابات فراهم شودکه اگر برعکس شود نتیجه معکوس خواهد شد.
photo_2017-04-06_04-31-06
نماینده مردم فومن و شفت تصریح کرد ؛با ایجاد وحدت و اتحاد، و با تکیه به نیروهای وفادار از منافع کشور دفاع کنیم و در برابر زورگویان و دشمنان اشکار محکم و منسجم بایستیم.
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  اتحاد به معنی نداشتن اختلاف سلیقه نیست بلکه به این معناست افراد با هر سلیقه و تفکری باید باهم در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی گام بردارند و متحد باشند.
 حجت الاسلام مهدی  افتخاری با تاکید بر اینکه همه افکار موافق و مخالف و سلایق و اندیشه ها  در کنار هم قرار بگیرند تا در برابر دشمن خارجی با همگرایی نیروهای انقلابی بایستیم، تصریح کرد: کسی که سلیقه هایش  با ما فرق دارد و از نظر فکری ممکن اختلاف داشته باشیم دشمن محسوب نمی شود.
  افتخاری با اشاره به اینکه عدم تفکر صحیح در برخی اصولگرایان و بی تدبیری اصلاح طلبان شهر فومن را که مشکلات خاص خود را همیشه در انتخابات داشته با اسیبها و مشکلات مواجه کرده ، خواستار شد تا در سایه اسلام و انقلاب در کنار هم باشیم باشیم زیرا انتخابات شوراها همیشه مشکلات خاص خود را داشته است.
نماینده مردم فومن و شفت تاکید کرد؛ دنیا و آخرت خود را بخاطر دیگران نفروشید و با تدبیر و عدالت و شجاعت قضاوت کنید.
ایشان همچنین از اعضای هیئت اجرایی و نظارت شهرستان فومن خواست تا در نظارت دقت بیشتر داشته و با ایجاد اطمینان و بیداری  در مردم، انتخابات پر شور را رقم زنند.
حجت السلام افتخاری در پایان به برخی مشکلات در این شهرستان اشاره و افزود: عده ای برای رسیدن به پست و مقام با تهدید یارگیری می کنند ومن تقاضا دارم نظارت و اجرایی دقت ها را بیشتر کند و کاندیداها نباید حرفی خلاف از حدود خود بزنند ./خبرنگار زلیخا صفری