صفیر گیلان؛رئیس روابط عمومی تامین اجتماعی گیلان،با بیان اینکه در برهه کنونی فرزندان در خانواده ها از اثرگذاری بالایی برخوردار هستند،تصریح کرد:بهره مندی از این بستر جهت اشاعه و ترویج فرهنگ بیمه ای یک ظرفیت بالقوه می باشد. امیررضا زندی فر در گفت وگو با ایسنا – منطقه گیلان،با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ بیمه ای یکی از شاخص های توسعه اجتماعی […]

صفیر گیلان؛رئیس روابط عمومی تامین اجتماعی گیلان،با بیان اینکه در برهه کنونی فرزندان در خانواده ها از اثرگذاری بالایی برخوردار هستند،تصریح کرد:بهره مندی از این بستر جهت اشاعه و ترویج فرهنگ بیمه ای یک ظرفیت بالقوه می باشد.

امیررضا زندی فر در گفت وگو با ایسنا – منطقه گیلان،با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ بیمه ای یکی از شاخص های توسعه اجتماعی در کشورهاست،اظهار کرد:طرح بازدیدهای دانش آموزی از شعب و مراکز بیمه  ای سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از رویکردهای اتخاذی جهت فرهنگ سازی بیمه   های اجتماعی در بین آینده سازان میهن که در سال های آتی به منزله کارآفرینان و نیروهای مولد جامعه تلقی می گردند در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی تامین اجتماعی استان گیلان،با بیان اینکه در برهه کنونی فرزندان در خانواده ها از اثرگذاری بالایی برخوردار هستند،تصریح کرد:بهره مندی از این بستر جهت اشاعه و ترویج فرهنگ بیمه ای یک ظرفیت بالقوه می باشد.

وی افزود:در تلاش هستیم تا علاوه بر آشنا نمودن و بالابردن شناخت دانش آموزان با مفاهیم و مصادیق بیمه و تامین اجتماعی طرح «سفیران تامین» را اجرایی نماییم.

زندی فر عنوان کرد:در طرح مذکور درصدد هستیم به مثابه همراه پلیس یا شهردار مدرسه از وجود فرزندان در خانواده ها به عنوان پیام   آوران گسترش فرهنگ بیمه ای بهره برده و آرامش خاطر و امنیت روانی برای آینده را به آنها هدیه کنیم.

رئیس روابط عمومی تامین اجتماعی گیلان خاطرنشان کرد:بهره گیری از سیستم های مختلف آموزشی – ارتباطی از جمله فضاهای مجازی با بهره گیری از تیزرها و پیام   های صوتی و تصویری به منظور معرفی خدمات و تعهدات سازمانی از جمله دیگر اقدامات انجام شده در این راستاست.

وی با اشاره به اینکه توجه به فرهنگ سازی بیمه   های اجتماعی در سطح جامعه از اهداف اساسی تعالی در سازمان است، از ساخت کلیپ های آموزشی با مشارکت هنرمندان صداوسیمای مرکز گیلان خبر داد و یادآور شد:تلاش می کنیم اهمیت و ضرورت بیمه   های اجتماعی و نقش ارزنده آن در سال های پیری،ایام بیماری و حوادث را در قالب پیام  های نمایشی به جامعه انعکاس داده و رسالت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جهت تنویر افکار عمومی در این عرصه را به انجام رسانیم./ایسنا