به گزارش صفیر گیلان: با معرفی نمایندگان ستاد برگزاری هفته روابط ‌عمومی ۹۶ در هجده استان ، فاطمه قدیمی نماینده گیلان شد. طی احکامی از سوی رییس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، نمایندگان استانی این ستاد در سال ۹۶ و در هجده استان مشخص و احکام خود را دریافت کردند۱۳۹۵/۱۲/۰۶دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی اذعان داشت: […]

به گزارش صفیر گیلان: با معرفی نمایندگان ستاد برگزاری هفته روابط ‌عمومی ۹۶ در هجده استان ، فاطمه قدیمی نماینده گیلان شد.

طی احکامی از سوی رییس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، نمایندگان استانی این ستاد در سال ۹۶ و در هجده استان مشخص و احکام خود را دریافت کردند۱۳۹۵/۱۲/۰۶دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی اذعان داشت: این ستاد  با توجه به ظرفیت‌های موجود و به‌منظور شناسایی نخبگان و فعالیت‌های صورت گرفته، توسط مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی تشکیل شده است.

علی شوقی خاطرنشان کرد: ستاد برگزاری هفته روابط عمومی در راستای  تسهیل حضور علاقمندان نمایندگان سایر استان‌های کشور در برنامه‌های‌ این ستاد در سال ۹۶، می باشد، که طی احکامی نمایندگان هجده استان معرفی و فعالیت‌های خود را آغاز کردند.

وی افزود: بر همین اساس آقایان و خانم‌ها جواد آهنگری در استان آذربایجان‌شرقی، حجت فیروزبخت در استان آذربایجان‌غربی، مهین صدیقی در استان اردبیل، غلامرضا قائدیها در استان اصفهان، عباسعلی بهاری در استان خراسان جنوبی، امیر پورمهدی در استان خراسان رضوی، علی‌اصغر ایزدی در استان خراسان شمالی، لیلی بنی‌اسدی در استان سیستان و بلوچستان، مسعود عطایی‌نژاد در استان فارس، معصومه شیشه‌گرها دراستان قزوین، رضا صالحی در استان قم، حمید حسینی در استان کرمان، اصغر عظیمی‌مصر در استان کرمانشاه، علی یازرلو در استان گلستان، فاطمه قدیمی در استان گیلان، احمد مظفری در استان مازندران، شیرزاد عزتی در استان هرمزگان و سیدحسین میرحسینی اردکانی در استان یزد، به عنوان نمایندگان ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی در سال ۹۶ منصوب شدند.

لازم به ذکر است پنجمین هفته روابط‌عمومی اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.۷pr.ir و تماس تلفنی از طریق شماره ۸۸۸۰۷۴۵۳ نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

همچنین، در متن احکام صادره آمده؛ امروزه نقش روابط‌عمومی و ارتباطات در توسعه‌ی جوامع بشری غیرقابل انکار بوده و بصورت یک پدیده‌ی مهم نمود عینی یافته است.

ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، با درک این مهم و در راستای رشد و تکامل فعالیت‌های روابط‌عمومی در کشور، با استفاده از تجربیات و بکارگیری دانش اساتید، متخصصان و فعالان این حوزه در تلاش است نسبت به برگزاری پنجمین هفته روابط‌عمومی اقدام نماید.

بدین منظور و در راستای تقویت فعالیت‌های این دبیرخانه در سراسر کشور و با توجه به حسن سوابق و تجربیات ارزنده جناب‌عالی در عرصه روابط‌عمومی، به موجب این حکم به عنوان نماینده استانی ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی منصوب می‌شوید.

امید است تا با استفاده از توانایی‌های فردی و بکارگیری دیگر نیروهای متخصص استان علاوه بر اجرای برنامه‌های این ستاد، نسبت به ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در کشور اقدام نمایید ، همواره موفق و موید باشید.

تعداد بازدید: ۱۴