به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان،الهه ابراهیمی ظهر امروز در نشست کمیته خواهران سازمان بسیج رسانه گیلان با تبریک روز دختر و روز خبرنگاران به فعالان رسانه‌ای این استان،اظهار کرد:بیش از ۴۰درصد شرکت‌کنندگان در برنامه‌های سازمان بسیج رسانه گیلان خواهران بسیجی هستند. وی با بیان اینکه اردوی یک روزه تیراندازی خواهران عضو […]

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان،الهه ابراهیمی ظهر امروز در نشست کمیته خواهران سازمان بسیج رسانه گیلان با تبریک روز دختر و روز خبرنگاران به فعالان رسانه‌ای این استان،اظهار کرد:بیش از ۴۰درصد شرکت‌کنندگان در برنامه‌های سازمان بسیج رسانه گیلان خواهران بسیجی هستند.

وی با بیان اینکه اردوی یک روزه تیراندازی خواهران عضو سازمان بسیج رسانه استان گیلان بمناسبت روز خبرنگار برگزار می‌شود، افزود: خبرنگاران برای ثبت‌نام در این اردو تا پایان وقت اداری یازدهم مرداد می‌توانند با شماره ۳۳۱۴۲۳۰۵ تماس بگیرند .

مدیر امور خواهران سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت:در این اردوی یک‌روزه برنامه آموزش تیراندازی نیز با حضور مربیان مرکز آموزش سپاه قدس استان گیلان برگزار می‌شود .

ابراهیمی با اشاره به تجلیل از خبرنگاران فعال خواهر گیلان به مناسبت روز خبرنگار،تصریح کرد:از ۱۵ خبرنگار فعال خواهر گیلان تقدیر و تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت امور خواهران سازمان بسیج رسانه گیلان یک تیم خبری را برای پوشش همایش عظیم اربعین حسینی(ع) به کربلای معلی اعزام می‌کند،اظهار کرد:داوطلبان برای حضور در این تیم خبری می‌توانند به مدیریت امور خواهران بسیج رسانه مراجعه کنند.