به گزارش صفیر گیلان،منطقه گردشگری قلعه رودخان با مشارکت دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فومن و با همکاری اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان از زباله های پراکنده پاکسازی شد. این عملیات پاکسازی محیط زیست که با عنوان “آشتی با طبیعت“ در دو روزمتوالی با حضورمشترک محیط بانان ودانشجویان و استادان انجام شد عرصه های طبیعی […]

به گزارش صفیر گیلان،منطقه گردشگری قلعه رودخان با مشارکت دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فومن و با همکاری اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان از زباله های پراکنده پاکسازی شد.

این عملیات پاکسازی محیط زیست که با عنوان آشتی با طبیعت در دو روزمتوالی با حضورمشترک محیط بانان ودانشجویان و استادان انجام شد عرصه های طبیعی و جنگلی منطقه حفاظت شده و گردشگری قلعه رودخان از زباله های رها شده پاکسازی شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: زباله های جمع آوری شده به سایت های دپو موقت زباله پارک جنگلی برای حمل و به خارج از شهرستان انتقال داده شد.
سعدی تصریح کرد: این مانور پاکسازی که دردوشیفت صبح و بعد از ظهر هردو روز طول کشید دارای آثار آموزشی مثبت و خوبی در بین گردشگران حاضر در منطقه بوده است.

?????????????

image_2018_7_5-4_57_40_47_c6e

image_2018_7_5-4_57_39_610_ZcF

image_2018_7_5-4_57_41_479_PjW