به گزارش صفیر گیلان،محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان شفت، سید عبدالله هاشمی امام جمعه شفت و محمد مهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی مشترک درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار صدیق امام و مقام معظم رهبری را به مردم شهید پرور ایران اسلامی و شهرستان شفت تسلیت و […]

به گزارش صفیر گیلان،محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان شفت، سید عبدالله هاشمی امام جمعه شفت و محمد مهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی مشترک درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار صدیق امام و مقام معظم رهبری را به مردم شهید پرور ایران اسلامی و شهرستان شفت تسلیت و تعزیت گفتند.
متن کامل این پیام به شرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

حیات پربرکت عالم جلیل القدر ، مجاهد صبور و پیشگام عرصه مبارزه ، حضرت آیت الله هاشمی فصلی بی تکرار ، خواندنی و تحسین برانگیز از تاریخ معاصر سرزمین پر از شور و شهامت ماست. با عروج آسمانی این قهرمان عرصه های پیروزی نهضت اسلامی ، دفاع مقدس و سازندگی ، جمهوری اسلامی ایران سردار و یکی از استوانه های خویش را برای همیشه از دست داد. در فضیلت این یگانه ی دوران همین بس که مقام معظم رهبری فرموده اند : ((هیچ کس برای من هاشمی نمی شود)). فرزند صدیق امام خمینی (ره) و یار و برادر همدل و همراه مقام معظم رهبری و بزرگمرد عرصه مصلحت و گفتمان و شجاعت امروز به همسنگران شهیدش پیوسته است. ایران اسلامی همواره جای خالی این مرد عرصه عقلانیت و اعتدال و مدارا و به تعبیر ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی ، سنگ زیرین آسیاب نظام اسلامی را احساس خواهد کرد. اینجانبان ضمن تسلیم و رضا در برابر مشیت الهی ، این ارتحال جانگداز را به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور ایران اسلامی و شهرستان شفت تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.
محمد رضا محسنی سید عبدالله هاشمی محمد مهدی افتخاری
فرماندار شفت امام جمعه شفت نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت