به گزارش اختصاصی صفیر گیلان ، حجت الاسلام محمد حسن صفوی  امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به سفارش خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد؛ ماه رجب را  پشت سر گذاشتیم و در ماه شعبان و در آستانه ماه رمضان هستیم در اینماه هرکس دعا و نیایش و مناجات کند […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان ، حجت الاسلام محمد حسن صفوی  امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به سفارش خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد؛ ماه رجب را  پشت سر گذاشتیم و در ماه شعبان و در آستانه ماه رمضان هستیم در اینماه هرکس دعا و نیایش و مناجات کند بهشت بر او واجب می شود.

امام جمعه فومن با اشاره به ولادت باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: پیامبر(ص) فرمود حسین از من است و من از حسینم، و این امر به معنای آن است که گسترش دین اسلام با ایثارگری امام حسین(ع) تحقق پیدا کرده و پاسداران ادامه‌دهنده راه امام حسین( ع) بوده و در دفاع از انقلاب اسلامی پیشگام هستند، و این فرزندان سبز پوش که امروز امنیت کشور به دست انهاست روزی که هیچ خبری از داعش نبود به دست منافقان از خدا بی خبرپوست بدنهایشان کنده و اینها فداکارانند.

صفوی به روز جانباز اشاره و افزود؛جانبازان ما سالهاست که درگوشه ای از منازل یا مراکز درمانی با نداشتن  دست یا پا یا نداشتن چشم همچنان از حریم ولایت دفاع می کنند اینها چه معامله ای با خدا دارندو ما امروز مدیون این عزیزان هستیم.

وی به فرا رسیدن روز کارگر اشاره کرد و ادامه داد:  روز کارگر را در پیش داریم چند کارخانه افتتاح داشتیم و حرکت چرخ دنده های چند کارخانه می چرخد و دود از کدام کارخانه بلند می شود که من امروز سینه سپر کنم و بگویم از افتخارات نظام است.

ایشان بسیاری از مشکلات جامعه امروز را حاصل تعطیلی کارخانه ها خواند و گفت: انحراف،بالا رفتن سن ازدواج،مواد مخدر مسکن همه از آفات بیکاری است.

صفوی  درباره سالگرد رحلت آیت‌الله بهجت فومنی بیان کرد:آیت الله بهجت کرامت این شهر است و ما دیداری باا ستانداربرای مراسم رحلت این مرد بزرگ داشتیم  و این دیدار که باابراز  علاقه مندی ازطرف  استاندار انجام شد قرار شد در روز ۱۴ اردیبهشت ما ه در مسجد بالا محله شهرستان فومن مراسم باشکوهی برگزار شود.

وی به ۱۲ اردیبهشت را سالروز شهادت  آیت‌الله مرتضی مطهری اشاره و افزود: من ضمن تبریک این روز به معلمان عزیز و ارج نهادن به مقام معلم که بسیار ارزشی است باید بگویم که شما ها سعی کنید هرگز ظلم منافقان را فراموش نکنید و شهادت عزیزانی چون مطهری و صدوقی ،دستغیب،طبا طبایی،معلم،کشاورز  و …از یاد نبرید.

خطیب نماز جمعه فومن  با اشاره به شهادت جمعی از نیروهای انتظامی در مرز افغانستان گفت: امروز این مرز ها رها شده و فضا برای دشمنان باز است.

حجت الاسلام صفوی به برخی گفتمانهای رهبر انقلاب در مورد کاندیداها گفت: ایشان خواستند تا کاندیداها قول دهند که برای حل مشکلات کشور به خارج از مرز ها نگاه نکنند  زیرا دشمن همیشه دشمن است.

رهبرانقلاب همچنین به توانایی ملت اعتماد کامل داشته و ظرفیت کشور را بالا خواندند و اظهار کردند بیشتر شرکتهای بزرگ دنیا از مختر عان ایرانی استفاده می کنند.