به گزارش صفیر گیلان، دیدار بسیجیان منتخب به مناسبت هفته ی بسیج با نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در بیت آیت‌الله قربانی انجام شد که در آن نماینده ولی فقیه در استان گیلان ضمن تبریک ایام مبارک ماه ربیع الاول و با اشاره به شب لیله المبیت اضافه کرد: […]

به گزارش صفیر گیلان، دیدار بسیجیان منتخب به مناسبت هفته ی بسیج با نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در بیت آیت‌الله قربانی انجام شد که در آن نماینده ولی فقیه در استان گیلان ضمن تبریک ایام مبارک ماه ربیع الاول و با اشاره به شب لیله المبیت اضافه کرد: علی(ع) یک بسیجی جان بر کف بود که جان خود را برای ولی‌اش پیامبر اکرم(ص) به خطر انداخت.

آیت‌الله قربانی به واقعه ی تاریخی غار سور اشاره کرد و افزود: این اراده خداوند بود که وقتی پیامبر به غار سور ورود کرد تارهای عنکوبت و لانه ی کبوتر وجود داشتند و مانع ورود ماموران به غار شدند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان با بیان اینکه باید برای خدا کار کرد، افزود: اگر خداوند بداند که ما در مسیر او در حال حرکتیم به ما یاری خواهد کرد و شاهد معجزات خداوند خواهیم بود.

وی به ایثار و از خود گذشتگی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و تصریح کرد: لطف خدا شامل حال لشکریان انقلابی در دوران دفاع مقدس شد و امروز هم ثمره ی آن را می بینیم که امثال حاج قاسم و طهرانی مقدم را به این نظام تحویل داده است.

زین‌العابدین قربانی با بیان اینکه حاج قاسم کار حضرت علی(ع) برای پیغمبر(ص) و حضرت عباس(ع) برای امام حسین(ع) را برای این انقلاب ایفا می کند افزود: ان شاالله همه ی معادلات غرب با پیروزی جمهوری اسلامی در آخرین دژ آنها در بوکمال بهم خواهد ریخت و در راس آنها حاج قاسم سلیمانی به پیروزی خواهد رسید.

وی ضمن اشاره به اینکه همانطوری که امام خمینی(ره) فرمود: « بسیجیان لشکریان مخلص خداوند هستند»، اذعان داشت: بسیج سند اخلاص انقلاب اسلامی در یمن، لبنان، سوریه و دیگر مناطق در حال مبارزه با مستکبرین و مرتجعین هستند.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه بعضی از ورشکسته های سیاسی دنیای عرب در عربستان ابراز دوستی با اسرائیل کردند، تصریح کرد: مفتی بزرگ عربستان جدیداً فتوایی صادر کرده که «ما با اسرائیل که اهل کتاب هستند دوست و برادریم و ایران و حزب لبنان را تروریست و کافر می دانیم»، این نشان از استکبار ستیزی ایران و دشمنی آنها با انقلاب اسلامی دارد.

زین العابدین قربانی با اشاره به تحرکات اخیر مرتجعین منطقه بیان داشت: آنهایی که قرآن را با ۱۴قرائت می خوانند علیه ما جلسه می گذارند و آنهایی که کمونیست هستند(روسیه) آن را وتو می کند.

وی گفت: اگر حزب الله و حشدالشعبی نبودند کار عراق تمام بود و هدفشان بعداز حرم عسکرین حرم حضرت علی(ع) بود، در اربعین نشان داده شد که ۲۰میلیون زائر در امنیت کامل به آنجا مشرف شدند و این حرکت عظیم برای تکفیری های منطقه خاری در چشم هایشان است./خبرگزاری بسیج