به گزارش صفیر گیلان؛رحمت پور محمد در مراسم تجلیل از خبرنگاران فومن با تبریک‌ روز خبرنگار گفت: این نشست برای نخستین بار در دانشگاه دامون فومن برگزار می شودو من بسیار خوشحالم که خبرنگاران در کنار موسسه حضور صمیمی و دوستانه دارند. شغل خبرنگاری حرفه سخت است اظهار کرد؛گفتن مشکلات و کاستی های جامعه […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛رحمت پور محمد در مراسم تجلیل از خبرنگاران فومن با تبریک‌ روز خبرنگار گفت: این نشست برای نخستین بار در دانشگاه دامون فومن برگزار می شودو من بسیار خوشحالم که خبرنگاران در کنار موسسه حضور صمیمی و دوستانه دارند.
شغل خبرنگاری حرفه سخت است اظهار کرد؛گفتن مشکلات و کاستی های جامعه کار راحتی نیست.
رئیس موسسه آموزش عالی دامون با بیان اینکه ما مدیران همیشه دوست داریم که از ما تعریف کنند و انتقاد پذیر نیستیم گفت: هیچ ابزاری کارسازتر و تاثیرگذارتر از شغل خبرنگاری در ترویج فرهنگی نیست.

پور محمد با اشاره به اینکه ما مشکلات شما را نمی دانم افزود:توسعه فرهنگی،توسعه عمرانی و اجتماعی در گرو این شغل است.

ایشان خبرنگاران را تلاشگران بی مزد و منت خواند و تاکید کرد؛شما خبرنگاران با اندک تسهیلات بزرگترین کار فرهنگی را انجام میدهید.

این مدیر فرهنگی نقطه ی مشترک رسانه و دانشگاه را در حوزه آگاهی بخشی دانست و اظهار کرد؛آگاهی بخشی شما از نوع اطلاع رسانی و دانشگاه در حوزه آموزش و توسعه ی فرهنگی و هدف نهایی هر دو  عمران و آبادی کشور و شهر و روستاهاست.

پورمحمد با اشاره به اینکه از جامعه ی خبرنگاران دور نیستم و امیدوارم از هم دیگر بیشتر حمایت کنیم گفت: دانشگاه و رسانه اعتبار یک شهر است و بقای دانشگاهها در سایه رسانه ها هستند.
وی با تاکید براینکه دانشگاه دامون در سال ۹۰درشهرستان فومن شروع به فعالیت کرد و بعد از ۷ سال هم اکنون ۸۰۰ دانشجو در آن تحصیل می کنند گفت:مدرسان رسمی و برخی حق التدریسی داریم و۱۴ کارمندداریم که ۱۲ تای آن بیمه هستند.ما هیچ کارمندی را بدون حمایت نداریم.
رئیس دانشگاه دامون شهرستان فومن  را با رسانه های فعال خواند و گفت: در این شهرستان مسئولان از رسانه ها حساب می برند و این نشانه فعالیت خوب در حوزه رسانه و بیان مشکلات مردم منطقه  از زبان خبرنگاران و نشانه مطالبه گری رسانه های شهرستان است.
پور محمد تصریح کرد؛برای بقای مراکز فرهنگی و دانشگاه ها حمایت معقولانه نیاز است و بنده از شما خبرنگاران انتظار حمایت دارم.

وی خواستار شد تا رسانه ها کم کاری ها را بگویند زیرا موسسه غیر انتفاحی دامون بعنوان نهاد فرهنگی باسطح کیفی تحصیلی بالا نیازمند یاری دستان گرم شما اصحاب رسانه است.
رئیس دانشگاه دامون فومن با اشاره به اینکه این دانشگاه با هیات موسس و اعضای سرمایه گذار توانسته تا امروز با برنامه منظم بهترین خروجی را داشته باشد گفت:  همدلی و وحدت بین سازمانی در این مرکز فرهنگی عامل ثبات و ماندگاری بوده است.
وی جلسات پی در پی با اعضا  و هیات امنای قوی از دانشگاه گیلان را از دیگر مزایای مدیریتی این داشگاه خواند و گفت: هر دانشجو که فارغ التحصیل می شود  ما وضعیت آموزشی را کاملا رصد می کنیم .

پور محمد خواستار توجه مسئولان به این مرکز فرهنگی شد و گفت: وجود دانشگاههای متعدد و نامی در این شهر یکی از مزایای شهرستان فومن است و اگر ما مورد حمایت قرار گیریم به زودی ساخت ساختمان جدید را در این شهر خواهیم داشت و از لحاظ منابع مشکلی نداریم و زمین خریداری شده است.

دامون کام خبرنگاران فومنی را شیرین کرد

شایان ذکر است که اولین کیک روز خبرنگار ی در شهرستان فومن بعد از سالها تلاش خبرنگاران این شهر توسط این مرکز فرهنگی تهیه وبه دست خبرنگاری که در هشتمین جشنواره فرهنگ رضوی در کشور در بخش سرمقاله رتبه سوم را به دست اورده بود بریده  و کام خبرنگاران را شیرین کرد.

 

موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی دامون فومن با رشته های 
کارشناسی ناپیوسته:کامپیوتر،عمران، معماری،حسابداری،تربیت بدنی،مدیریت امور فرهنگی،گردشگری،هتل داری
کارشناسی پیوسته:عمران،کامپیوتر، مدیریت بازرگانی
کاردانی پیوسته:عمران،کامپیوتر،نقشه برداری،معماری،حسابداری،برق،الکترونیک‌،مکانیک،گرافیک،تربیت بدنی
و امسال علاوه بر رشته های فوق در مقطع کارشناسی ارشد ادبیات فارسی و مدیریت بازرگانی دانشجو می‌پذیرد.

خبرنگار؛زلیخا صفری

 

818B91B1-4C5C-450F-912C-43406DA21A8A

256F5CC7-E7B1-4918-937F-0EE17E9BF165

E8A5236D-A39D-460F-95A4-DA5657255BB8

image_2018_8_9-22_11_36_198_3K8  4447B932-77FE-4411-9538-82F681062A20-800x533image_2018_8_9-22_11_39_361_JVKimage_2018_8_9-22_11_38_2_E5V