خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت با دکتر محمد سلامی وزیر راه و شهرسازی دیدار کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ این دیدار که در ادامه دیدارها و پیگیری_های نماینده محترم در خصوص پروژ های عمرانی و راه سازی دو شهرستان فومن و شفت صورت می‌گرفت موضوعات مختلف و متنوعی مطرح گردید .

نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت در این دیدار ، خواستار پیگیر و تسریع در حل مشکلات این حوزه درمنطقه شد و بیان داشتند وضعیت فعلی مناسب این دو شهرستان بزرگ و عالم پرور که شهدای بسیاری به انقلاب تقدیم کرده نبوده و نیازمند نگاه_ویژه و تخصیص های لازم برای حل مشکلات می باشد.

ایشان در این جلسه با اشاره به پروژه پل ورودی فومن که بیش از ۱۲ سال است بلاتکلیف می باشد و یکی از مهمترین معضلات شهرستان می باشد خواستار بازبینی و حل مسائل و مشکلات موجود در اجرای این پروژه گردید تا طرحی کم هزینه تر و متناسب با خواست و نظر مردم اجرا گردد تا بعد از سالها شاهد بهره برداری و حل این مساله که تبدیل به یک معضل شده باشیم.

همچنین درمورد وضعیت راههای شهرستان شفت از جمله پروژه آزاد راه شفت زنجان و سایر راههای ارتباطی شفت و مشکلات آن با وزیر محترم به بحث و تبادل نظر پرداخت و خواستار نگاه ویژه وزیر به این شهرستان کمتر توسعه یافته استان گردید .

نماینده مردم فومن و شفت با بیان اینکه منطقه استحفاظی او شامل شهرستانهای فومن و شفت و شهرهای ماکلوان و احمدسرگوراب و هنچنین شهرک تاریخی ماسوله است همواره مقصد گردشگری داخلی و خارجی می باشد بیان داشتند باید تحول اساسی در وضعیت راههای دو شهرستان ایجاد نمود تا بعد از کرونا بتوان جوابگوی مسافران و گردشگران محترم باشد.

دکتر سلامی وزیر راه و شهرسازی نیز قول مساعدت در خصوص اجرای پروژ ها داشتند و مقرر گردید تا تاریخ ۲۱ بهمن طرح و نقشه_جدید پل ورودی به صورت زیر گذر و رو گذر تحویل نماینده محترم گردد .

که نتایج این جلسه و جلسات قبلی پس از انجام نامه نگاری و حصول پاسخ و نتیجه ، به اطلاع مردم دو شهرستان خواهد رسید.