به گزارش صفیر گیلان؛ ، محمدرضا محسنی عصر روز(دوشنبه) در نشست ستاد گرامیداشت هفته دولت با اشاره به اینکه ساده زیستی و نگرش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر سبب ماندگاری نام این بزرگوران در اذهان مردم شده است افزود : هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان عملکرد ها است. وی با اشاره به اینکه دستگاه […]

به گزارش صفیر گیلان؛ ، محمدرضا محسنی عصر روز(دوشنبه) در نشست ستاد گرامیداشت هفته دولت با اشاره به اینکه ساده زیستی و نگرش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر سبب ماندگاری نام این بزرگوران در اذهان مردم شده است افزود : هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان عملکرد ها است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی شهرستان شفت باید در انعکاس خدمات خود در رسانه های محلی عملکرد بهتری داشته باشند افزود : بسیاری از نقدهای صحیح و مطالبات به حق مردم ناشی از عدم اطلاع رسانی صحیح اقدامات انجام شده است .

وی با بیان اینکه پس از ۵ سال انتظار عملیات اجرایی پروژه بهسازی محور ملاسرا-شفت با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان از اعتبارات وزارتخانه راه و شهرسازی و در قالب مناقصه به پیمانکار واگذار شده و در حال اجرا می باشد افزود: طرح آبرسانی به شهرهای شفت و احمدسرگوراب دیگر پروژه مهم در حال انجام شهرستان شفت است که برای تکمیل آن در ۱۸ ماه بالغ بر ۱۱ میلیارد  تومان اعتبار پیش بینی شده است .

محسنی با اشاره به اینکه طرح آبرسانی به ۵۴ روستای شهرستان شفت از محل صندوق توسعه ملی در حال پیگیری و زمین آن در روستای بداب خریداری شده است افزود : دولت برای ارتقای شاحص سلامت آب شرب در این شهرستان برنامه مدون  دارد .

فرماندار شفت به پیگیری های مستمر مسوولین برای تعیین تکلیف سد لاسک اشاره و تصریح نمود : مطالبات مردمی در این شهرستان همواره اولویت بندی می شود و آخرین اطلاعات پروژه ها اطلاع رسانی می شود .

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه در هفته دولت ۵۰ پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید افزود : برای ساخت و تکمیل این طرح ها بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون اعتبار هزینه شده است .

محسنی در ادامه با اشاره به اعتبارات سال جاری در بخش های آسفالت راه روستایی ، کشاورزی ، آبرسانی ، برق و بهداشت و درمان متمرکز شده است اظهار نمود : جزییات پروژه های مذکور همزمان با فرارسیدن هفته دولت اطلاع رسانی خواهد شد و در این راستا مدیران دستگاه ها باید ارتباط بهتری با رسانه ها داشته باشند .