اختصاصی صفیر گیلان؛ ایمان به قدرت الهی،رهبری انقلاب و وحدت کلمه عامل پیروزی انقلاب/دولت پیشانی نظام و خدمات دولت خدمات نظام است/ نقد ها منصفانه و سازنده باشد نه از روی غرض ورزی. به گزارش اختصاصی صفیر گیلان، محمدرضا محسنی در نشست با اصحاب رسانه به مناسب دهه فجر که شامگاه یکشنبه درفرمانداری شهرستان شفت […]

اختصاصی صفیر گیلان؛ ایمان به قدرت الهی،رهبری انقلاب و وحدت کلمه عامل پیروزی انقلاب/دولت پیشانی نظام و خدمات دولت خدمات نظام است/ نقد ها منصفانه و سازنده باشد نه از روی غرض ورزی.

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان، محمدرضا محسنی در نشست با اصحاب رسانه به مناسب دهه فجر که شامگاه یکشنبه درفرمانداری شهرستان شفت برگزارشد،با اشاره به اینکه  در دهه فجر امسال بیش از ۸۱ پروژه با اعتباری بالغ بر بر۱۶ میلیارد و ۴۹۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان  افتتاح خواهد شد گفت : بیشترین پروژه در حوزه برق رسانی، آسفالت راه روستایی، گازرسانی، آبفار و جهاد کشاورزی است.

محسنی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب گفت:انقلاب ما از بزرگترین انقلا بهای دنیا است با این تفاوت که در انقلاب ما فقط نگاه به تغییر یک حکومت نبود بلکه با نگاه عمیق به تعالیم اسلام و فرا کشوری بوده است.

ایشان با بیان اینکه ملت ایران با سه عامل مهم پیروز میدانها تا امروز بوده گفت: این عوامل شامل ایمان به قدرت الهی و رهبری انقلاب  و وحدت کلمه  است.

وی با اشاره به رشد، توسعه و دستاوردهای حاصل از پیروزی نظام مقدس اسلامی در حوزه های مختلف به رغم وجود فشار و تحریم ها در طی ۳۸ سال گذشته، افزود: در هر جا که  اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد ولی این به معنای دوری از انقلاب و نظام اسلامی نیست..

فرماندار شفت با بیان اینکه انتقاد سبب رشد و توسعه در هر جامعه ای می شود، گفت: برای بیان انتقاد و عملکرد دولت و نظام باید انصاف و اخلاق رعایت شود که متاسفانه امروز اخلاق حرفه ای در بسیاری از حوزه ها وجود ندارد.

وی اقتدار ملی را عامل اصلی پیروزی ما در برابر قدرتهای جهان  خواند و تصریح کرد؛انچه ملت را به انقلاب و نظام پایبند کرده از خون شهداست شهدایی که با نثار خون خود مقاومت و صبر را برای ما به ارث گذاشتند.

نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان همچنین به  اقدامات دولت روحانی  در زمینه بیمه سلامت که بیش از ۱۱میلیون نفر بوده اشاره و افزود:تنها در شهرستان شفت از تعداد ۵۸ هزار نفرجمعیت تقریبا ۵۷ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند که  این از نگاه دولت به شهرستانهای محروم و کم برخوردار است.

محسنی با بیان اینکه  باید بدانیم که دولت پیشانی نظام و خدمات دولت خدمات نظام است  گفت: اگر اختلاف سلیقه داریم و نقد می کنیم نقد ها منصفانه باشد زیرا نقد باعث سازندگی است ولی تحلیل و انتقاد نباید به گونه ای باشد که خوراک به دست شبکه های بیگانه بدهد.

photo_2017-01-29_12-14-13 photo_2017-01-29_12-14-28

 

 

طرح های عمرانی دهه فجر در شهرستان شفت؛

فرماندار شفت با اشاره به وجود ضعف برق در سطح شهرستان، گفت : ۱۴ پروژه برق رسانی در جهت تقویت و رفع ضعف برق با اعتبار ۷۴۹ میلیون تومان اجرایی  که تاحدودی این مشکل مرتفع خواهد شد. شد.

محسنی به گازرسانی در روستاها طی سه سال گذشته در سطح شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: قبل از این اقدامات تنها ۳۸ روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردار بودند که این تعداد اکنون به ۹۳ روستا رسیده است که برای اجرای و بهره برداری از ۹ پروژه گازرسانی در دهه فجر  به روستاهای شهرستان شفت بیش ازسه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

فرماندار شفت به پروژه جهاد کشاورزی که شامل دو پروژه  به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ااره و افزود: اینپروژه ها شامل مرغداری ۳۰ هزار قطعه ای و طرح تجهیز اراضی روستایی خطیبان است.

ایشان همچنین به افتتاح جایگاه  CNG احمد سر گوراب  با اعتبار بالغ بر دو میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان اشاره و افزود:ما در این ایام افتتاح ۱۵ خانه محرومان را نیز خواهیم داشت

. محسنی همچنین به پروژه های آبفار که دو پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان شامل آبرسانی به روستای شالده و حفر و راه اندازی چاه تکرم است.

.

.