به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان، اسماعیل بی غم رئیس شعبه تامین اجتماعی لاهیجان گفت: خوشبختانه شهرستان لاهیجان به لحاظ نظم عملکرد و رعایت موارد قانونی در سالیان گذشته بسیار روند مناسبی داشته و همواره عملکرد این مجموعه رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است . وی با اشاره به اینکه در حال حاضرنیز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان، اسماعیل بی غم رئیس شعبه تامین اجتماعی لاهیجان گفت: خوشبختانه شهرستان لاهیجان به لحاظ نظم عملکرد و رعایت موارد قانونی در سالیان گذشته بسیار روند مناسبی داشته و همواره عملکرد این مجموعه رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است .
وی با اشاره به اینکه در حال حاضرنیز طرحی با مجموعه ای متشکل از کارشناسان و دراختیارقراردادن اتاقی که در جهت راهنمایی موارد قانونی شهروندان برای انجام امور خود در تامین اجتماعی تشکیل شده است گفت: شهروندان با مراجعه به این کارشناسان می توانند کلیه سوالات و مواردی که نمیدانند بپرسند وبا موارد وراهکارهای قانونی برای انجام امورات خود جویا و راهنمایی شوند .
رئیس  تامین اجتماعی لاهیجان با توجه به تاکید بر ارتباط مدیران با مردم و همچنین شفاف‌سازی مدیران در امور های مختلف و زمینه های مختلف، عملکرد اداره تامین اجتماعی شهرستان لاهیجان را در سه ماهه نخست سال ۹۷ بدین شرح می باشد.

بی غم آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی شعبه لاهیجان در سه ماه نخست سال ۹۷ جمعاً ۲۶ هزار ۹۰۲ نفر که این تعداد شامل تعداد بیمه شدگان اجباری، اختیاری ،مشاغل آزاد، قالیبافان ، نویسندگان و پدیدآورندگان کتاب، بیمه رانندگان ،زنان خانه دار ،بیمه بیکاری ،بیمه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، بیمه کارگران ساختمانی ،بیمه خادمین مسجد و باربران را شامل می شود .

ایشان همچنین میزان پرداخت های سازمان در بخش تعهدات کوتاه مدت در سه ماهه نخست سال ۹۷ را حدود ۱۸ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال خواند و گفت:این بخش شامل بیمه بیکاری ،کمک ازدواج، کمک بارداری، غرامت دستمزد ناشی از کار ،غرامت دستمزد غیر ناشی از کار ،هزینه کفن ودفن ،هزینه پروتز و اروتز ،پور سانتاژ واگذاری به کارفرمایان می باشد .

رییس تامین اجتماعی لاهیجان پرداخت هزینه های مربوط به تعهدات بلند مدت در سه ماه نخست سال ۹۷  را بیش از ۲۵ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان خواند و گفت:این هزینه شامل بیمه مستمری  بازنشستگان ،از کار افتادگی و مستمری بازماندگان و نیز میزان پرداخت همسان سازی حقوق مستمری بگیران می باشد.

/مهردادعوض محمدی