به گزارش صفیرگیلان، فیروز فاضلی در آخرین جلسه ستاد برگزاری مراسم استانی روز خبرنگار سالجاری در گیلان، با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری این مراسم، اظهار کرد: امسال در مراسم روز خبرنگار، بیش از ۴۵۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی استان که از سوی مدیران مسئول خود معرفی شدند، تجلیل […]

 

به گزارش صفیرگیلان، فیروز فاضلی در آخرین جلسه ستاد برگزاری مراسم استانی روز خبرنگار سالجاری در گیلان، با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری این مراسم، اظهار کرد: امسال در مراسم روز خبرنگار، بیش از ۴۵۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی استان که از سوی مدیران مسئول خود معرفی شدند، تجلیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان حوزه رسانه نقش مهمی در انتقال تجربه و علمی سازی این حوزه دارند، افزود: از این رو، بخشی از مراسم روز خبرنگار به تجلیل از سه پیشکسوت مطبوعات گیلان اختصاص داده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: همچنین خانواده چهار نفر از روزنامه‌نگاران استان که طی یک سال اخیر مرحوم شده‌اند و سه شهید خبرنگار گیلانی در این مراسم تجلیل می‌شوند.

فاضلی تصریح کرد: به روال چند سال گذشته، یاد و نام شهیدان سید محمدرضا ثابت قدم، سید محمد اسحاقی و ابوالقاسم اخوان که جزو خبرنگاران گیلانی بودند، در مراسم روز خبرنگار امسال با حضور خانواده‌های این شهدای گرانقدر گرامی داشته می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: سخنرانی استاندار گیلان، نماینده معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چهار نفر از اصحاب رسانه استان به نمایندگی از این قشر فرهیخته و اجرای موسیقی سنتی از دیگر بخش‌های مراسم روز خبرنگار امسال است.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: همایش استانی روز خبرنگار به همت این اداره‌کل و همکاری استانداری و خانه مطبوعات گیلان از ساعت ۹:۳۰ صبح روز چهارشنبه، ۱۷ مرداد در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت برگزار می‌شود.