به گزارش صفیر گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده، با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) اظهار کرد: یکی از حوزه‌های مؤثر در حوزه‌های عملکرد هر اداره‌ای حوزه اطلاع‌رسانی از طریق رسانه است که مردم از برنامه‌ها و رخدادهای نهادها مطلع می‌شوند . وی با بیان اینکه اقدامات خوبی توسط خیرین ، هیئت‌امناء و مردم در زمینه […]

 

به گزارش صفیر گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده، با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) اظهار کرد: یکی از حوزه‌های مؤثر در حوزه‌های عملکرد هر اداره‌ای حوزه اطلاع‌رسانی از طریق رسانه است که مردم از برنامه‌ها و رخدادهای نهادها مطلع می‌شوند .

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی توسط خیرین ، هیئت‌امناء و مردم در زمینه ساخت‌وساز، کارهای فرهنگی و مذهبی در بقاع متبرکه انجام می‌شود،گفت: یکی از نیازهای اساسی امروز اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در بقاع متبرکه برای ایجاد روحیه نشاط و آرامش معنوی به مردم است .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از تشکیل شبکه خادمین رسانه‌ای بقاع متبرکه استان گیلان خبر داد و افزود: در این طرح هر بقعه متبرکه، یک شبکه خادمین رسانه‌ای افتخاری تشکیل می‌دهد تا هر بقعه به‌اندازه ظرفیت خود با حضور فعالین رسانه‌ای و خبرنگاران افتخاری به مردم معرفی شود .

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه این فعالان رسانه‌ای بقاع متبرکه، اخبار و عملکرد هیئت‌امناء را به سمع و نظر اصحاب رسانه شهرستان‌ها و روابط عمومی می‌رسانند بیان کرد: این طرح برای نخستین بار در استان گیلان آغاز شده و امیدواریم با موفقیت این طرح بتواند به‌عنوان یک الگوی موفق در سطح کشور معرفی و ترویج شود.

وی با بیان اینکه اوقاف برای اطلاع‌رسانی از عملکرد خود نیاز به ارتباط بیشتر با رسانه‌ها دارد ،خاطرنشان کرد: بیشترین فعالیت فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه رقم می‌خورد که برای اطلاع‌رسانی نیاز به تشکیل شبکه خادمین رسانه‌ای در سطح بقاع متبرکه استان گیلان بود .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از اجرای طرح آرامش بهاری در ۲۶۰ بقعه متبرکه هم‌زمان با ایام عید نوروز خبر داد و افزود: این برنامه در قالب خدمت‌رسانی مطلوب به زائرین، مجاورین و بهره‌مندی از فعالیت‌های فرهنگی از جمله برگزاری نماز جماعت و ادعیه خواهد بود که همه آن‌ها در بقاع متبرکه انجام می‌شود .

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به طرح یاس نبوی هم‌زمان با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) تصریح کرد: نشاط معنوی، بصیرت عاشورایی، ولایت علوی و اکمال دین ازجمله برنامه‌هایی است که در بقاع متبرکه اجرا خواهد شد.