به گزارش صفیر گیلان،مهدی ولی پور در گفتگو با خبرنگاران گفت؛: سومین دوره انتخابات دبیران کانون‌های جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان برگزار شد. وی افزود: یکی از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر تشکیل کانون‌های مختلف جوانان و سازماندهی آنها در حوزه‌های مختلف و جذب علاقه مندان در مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها است که با ارائه آموزش‌های […]

به گزارش صفیر گیلان،مهدی ولی پور در گفتگو با خبرنگاران گفت؛: سومین دوره انتخابات دبیران کانون‌های جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان برگزار شد.

وی افزود: یکی از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر تشکیل کانون‌های مختلف جوانان و سازماندهی آنها در حوزه‌های مختلف و جذب علاقه مندان در مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها است که با ارائه آموزش‌های لازم بشر دوستانه و امدادی موجب افزایش نیروی ابتکار، خلاقیت آنها شده و می‌توانند با ارائه راه حل مناسب و با تعامل و همفکری به اقشار جامعه ارائه خدمت می‌کنند.

ولی پور با اشاره به اهمیت حضور جوانان در عرصه‌های مختلف، بیان کرد: جوانان، سرمایه‌های عظیم هر کشور محسوب می‌شوند و رشد و تعالی هر جامعه، به نیروی جوان آن بستگی خواهد داشت.

مدیرعامل هلال احمر گیلان به دو مرحله‌ای بودن سومین دوره انتخابات دبیران کانون‌های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اشاره و تصریح کرد: در مرحله اول، مجمع شهرستانی کلیه دبیران کانون‌های دانشجویی، روستایی، جوانان و طلاب به صورت مجازی برگزار و بعد از راهیابی نمایندگان شهرستان به مجمع استانی و ثبت نام نامزدها با حضور ۱۵ نفر در محل جمعیت هلال احمر استان گیلان برگزار شد.

مهدی ولی پور خاطرنشان کرد: پس از معرفی برنامه‌ها، ایده‌ها و طرح‌های کاندیداها، دو نفر به ترتیب آرا به عنوان دبیر و نایب دبیر مجمع کانون‌های دبیران استان منصوب شدند.