تشکیل کارگروه ویژه پیگیری کمربندی سنگر /سایت زباله سراوان مهمترین دغدغه مردم بخش سنگر

  پرینت
تشکیل کارگروه ویژه پیگیری کمربندی سنگر /سایت زباله سراوان مهمترین دغدغه مردم بخش سنگر
شناسه خبر : 37570 | تاریخ انتشار : 09 مرداد 1399 - 11:10 | 5529 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش پایگاه  خبری و تحلیلی صفیر گیلان،علی فتح‌اللهی در جلسه شورای اداری بخش سنگر با اشاره به اینکه فرصت برای خدمتگزاری به مردم بسیار مغتنم و محدود است، اظهار داشت: مسئولین و مدیران در قبال مردم، تصمیمات اتخاذ شده و تفکرات خویش مسئول هستند. فرماندار شهرستان رشت در ادامه افزود: مردم حق دارند در […]

به گزارش پایگاه  خبری و تحلیلی صفیر گیلان،علی فتح‌اللهی در جلسه شورای اداری بخش سنگر با اشاره به اینکه فرصت برای خدمتگزاری به مردم بسیار مغتنم و محدود است، اظهار داشت: مسئولین و مدیران در قبال مردم، تصمیمات اتخاذ شده و تفکرات خویش مسئول هستند.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه افزود: مردم حق دارند در هر زمان، مسئولین خویش را مورد بازخواست و طرح پرسش قرار دهند و کلیه مسئولین باید پاسخگوی عملکرد خویش به مردم، وجدان خود و خداوند باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با اشاره به اینکه مسئولین قسم یاد کردند تا خدمت‌رسان مردم باشند، تصریح کرد: رای مردم به منتخبین خویش در دولت، به دلیل رفع مشکلات و دغدغه‌های موجود است و مسئولین باید با تلاش و سعه صدر برای رفع این مشکلات اقدام‌کنند.

وی با اشاره به نیاز به احداث شش پل در بخش سنگر، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های اداره راه و شهرسازی و راهداری در خصوص این شش پل، باید هر چه سریع تر نسبت به مطالعه شرایط ساخت و تکمیل آن ها اقدام شده تا این پروژه ها نیز کددار شوند.

فتح‌اللهی با تاکید بر اهمیت اجرای کمربندی شهر سنگر، بیان کرد: به یک نشست تخصصی جهت رفع مشکلات موجود نیاز‌ است که پس از آن می‌توان از ظرفیت همکاران استانی و نمایندگان مجلس نیز در این باره بهره برد.

فرماندار شهرستان رشت در خصوص مشکلات آب شرب و ضعف برق در بخش سنگر، گفت: در حال حاضر با توجه به اهتمام نمایندگان مجلس و سایر پیگیری مسئولین، نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار برای شهرستان در نظر گرفته شده که ان‌شاءالله با احصا و بررسی آمار مناطقی که بیشترین آسیب را در این خصوص دارند، این مهم به کل مناطق دارای مشکل شهرستان تسری داده می‌شود.

وی با تاکید بر استفاده مثبت از وجود سد سنگر برای مردم این منطقه، ادامه داد: از دغدغه‌های نمایندگان و دیگر مسئولین ذیربط رفع مشکل سایت زباله سراوان است که که با تلاش همه مسئولین و صبوری مردم عزیز این‌منطقه، این پروژه به مراحل قابل قبولی رسیده است.

فتح‌اللهی در خصوص اختصاص سوخت جهت ادوات کشاورزی، نیز اظهار داشت: در این خصوص سایتی با عنوان سامانه تجارت آسان راه اندازی شده که با ثبت نام کشاورزان در آن، کارتی به نام آن‌ها تعرفه شده که در این خصوص از دهیاران انتظار می‌رود نسبت به آگاه سازی کشاورزان در این باره اقدام کنند.

افزایش ۶۵درصدی ظرفیت کارخانه کودآلی لاکان

علی فتح اللهی در نشست با دهیاران بخش سنگر، با بیان اینکه سفرهای یک روزه به بخش ها در جهت شناسایی مسائل و مشکلات بخش ها و بررسی روند اجرایی پروژه های عمرانی از نزدیک، انجام می شود، ابراز امیدواری کرد: با استفاده از همه ظرفیت های موجود، بتوانیم در راستای کاهش مشکلات و مسائل بخش سنگر گام برداریم.

وی با تاکیدبر اینکه دهیاران به عنوان سرمایه انسانی بزرگ وزارت کشور محسوب می شوند، اظهار داشت: بخشی از نیازهای شهرستان با تخصیص اعتبار از طریق کمیته برنامه ریزی قابل رفع است، اما انتظار می رود دهیاران همچنان با جدیت پیگیر مسائل و مشکلات روستای خود باشند.

فرماندار رشت ساماندهی سایت زباله سراوان را از مهمترین دغدغه های بخش سنگر دانست و خاطر نشان کرد: در راستای کاهش میزان زباله تولیدی، مدیریت پسماند تر در سطح روستاها، همچون گذشته در دستور کار قرار گیرد.

مهندس فتح اللهی با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در جهت ساماندهی سایت زباله سراوان، گفت: متاسفانه این سایت مسائل و مشکلات زیادی را برای مردم منطقه به وجود آورد که امیدواریم با اقدامات صورت پذیرفته، بخشی از این مشکلات کاسته شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تدوین برنامه زمانی، آخرین اقدامات جهت تکمیل و راه اندازی تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان در حال انجام است و امیدواریم با افزایش ۶۵ درصدی ظرفیت کارخانه کود آلی لاکان و ارتقای ظرفیت آن به ۵۰۰تن زباله تا پایان شهریور، از میزان زباله هایی که روزانه به سایت سراوان انتقال می یابد نیز کاسته شود.

علی فتح اللهی در سفر رسمی خود به بخش سنگر ضمن بازدید از پروژه های عمرانی و خدماتی، مسائل و مشکلات این بخش را از نزدیک پی گیری و بررسی کرد.

بازدید از کتابخانه آسیب دیده روستای اسلام آباد در بحران برف سال گذشته، پروژه سالن ورزشی در حال احداث سپاه، تصفیه خانه بزرگ گیلان و بازدید از پل خمام رود و کمربندی شهر سنگر از جمله پروژه ها و مسائل بخش سنگر بود که فرماندار رشت از نزدیک به بررسی آن پرداخت و بر لزوم پیگیری مسائل و مشکلات این بخش تاکید کرد.

گفتنی است سفر فرماندار رشت به بخش سنگر، پنجمین سفر رسمی مهندس علی فتح اللهی به بخش های مرکز استان گیلان است که در راستای پیگیری مسائل و مشکلات بخش ها است که به صورت هفتگی انجام‌ می شود.

برچسب ها
نوشته های مشابه
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
بین ۱.۵ تا ۲ درجه دمای هوا در تابستان پیش رو گرم‌تر خواهد شد
میزبانی از ۷۹۰ هزار گردشگر در نیمه اول تعطیلات نوروزی / افزایش ۱۲ درصدی حضور مسافران در نخستین منطقه آزاد شمال کشور
کشف بیش از ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان
بیش از ۱۲۰ هزار نفر در طول عید نوروز خدمات سلامت‌محور دریافت کردند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.