به گزارش صفیر گیلان  ، محمدرضا محسنی در دیدار  با نمایندگان اصناف شفت با اشاره به اینکه بخش عظیمی از بدنه مردمی جامعه را اصناف تشکیل می دهند و می توانند در زمینه های اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و حتی سیاسی و امنیتی تاثر گذار باشند افزود : نقش بازاریان در قبل و پس […]

به گزارش صفیر گیلان  ، محمدرضا محسنی در دیدار  با نمایندگان اصناف شفت با اشاره به اینکه بخش عظیمی از بدنه مردمی جامعه را اصناف تشکیل می دهند و می توانند در زمینه های اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و حتی سیاسی و امنیتی تاثر گذار باشند افزود : نقش بازاریان در قبل و پس از انقلاب اسلامی به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس اثرگذار بوده است .

وی با بیان اینکه قانون یک اصل است و کسی نمی تواند از اجرای آن استنکاف نماید افزود : تغییر  عملکرد بازار نیازمند برنامه محوری و رویکردی نو است .

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه نوسانات نرخ ارز در هفته های اخیر ریشه در آثار روانی بازار دارد تصریح نمود : در زمانی که دشمن بر تشدید جنگ اقتصادی بر کشورمان اصرار می کند همه باید در کنار هم باشیم .

وی با بیان اینکه احتکار ایجاد نا امنی برای بازار است افزود : شفت نزدیکترین شهرستان به مرکز گیلان است و این موضوع باید مورد توجه دستگاه های ذیربط و اصناف قرار گیرد .

فرماندار شفت با اشاره به اینکه احداث ساختمان اصناف و اداره صمت در این شهرستان در حال پیگیری است افزود : انتظار می رود اتحادیه های صنفی و بازاریان نیز در این امر مشارکت نمایند.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی فاقد پروانه در شهر شفت ، امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق سبب اخلال در نظارت های صنفی و وضعیت بهداشتی وتضییع حقوق مردم خواهد شد افزود : مسامحه در اجرای قانون به نفع جامعه نیست و این موضوع باید مورد پیگیری قرار گیرد .

محسنی در پایان تصریح نمود :