به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ؛مهندس فتح اللهی صبح امروز در گفت و گو با کمیته اطلاع رسانی حوزه انتخابیه شهرستان صومعه سرا با اشاره به اینکه فرمانداری صومعه سرا و بخشداریهای تابعه با آمادگی کامل از ۳۰ اسفند ۹۵ تا امروز نسبت به ثبت نام متقاضیان شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ؛مهندس فتح اللهی صبح امروز در گفت و گو با کمیته اطلاع رسانی حوزه انتخابیه شهرستان صومعه سرا با اشاره به اینکه فرمانداری صومعه سرا و بخشداریهای تابعه با آمادگی کامل از ۳۰ اسفند ۹۵ تا امروز نسبت به ثبت نام متقاضیان شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدام نموده ، گفت؛ تمامی افراد واجد شرایط که تمایل دارند با حضور در شورای اسلامی شهر و روستا، در عمران ،آبادی و توسعه شهرستان سهیم باشدند میتوانند ثبت نام خود را تا ساعت ۲۴ امروز ششم فروردین ۹۶ (آخرین مهلت ثبت نام) انجام دهند.

وی با بیان اینکه تاریخ ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و فقط ساعت آن تا ۲۴ امشب تمدید گردیده افزود؛ تاکنون ۶۳۴ نفر در کل شهرستان ثبت نام نموده اند که از این میان ۷۳ نفر در حوزه شهرها و ۵۶۱ نفر در حوزه روستایی بوده است.

فتح اللهی از حضور ۱۹ نفر خانم در بین ثبت نام کنندگان خبر داد و تصریح کرد، ۶ نفر از خانم هایی که ثبت نام نموده اند در حوزه شهر و ۱۳نفر در حوزه روستا هستند.

فرماندار صومعه سرا ادامه داد ، مجموع ثبت نام کنندگان در شهر صومعه سرا ۴۶ نفر، شهر گوراب زرمیخ۹ نفر، شهر تولمشهر۱۸ نفر، بخش مرکزی ۳۲۵ نفر، بخش تولمات ۱۴۶ نفر و بخش میرزاکوچک ۹۰ نفر بوده که قطعا تا پایان مهلت قانونی ثبت نام، افزایش خواهد داشت.

وی در پایان از همه متقاضیان درخواست کرد بدلیل ازدحام جمعیت و محدودیت های موجود ،ثبت نام خود را به ساعات پایانی موکول ننمایند.