به گزارش اختصاصی صفیر گیلان دکتر قدیمی در همایش دهیاران بخش مرکزی و بخش سردار جنگل شهرستان فومن که در اخرین روز کاری سال ۹۵ در سالن جلسات فرمانداری فومن با حضور معاون فرماندار برگزار شد ضمن تقدیر از دهیاران در همکاری و تعامل و اجرایی شدن برنامه ها و خدمات دهی به مردم روستاها […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان دکتر قدیمی در همایش دهیاران بخش مرکزی و بخش سردار جنگل شهرستان فومن که در اخرین روز کاری سال ۹۵ در سالن جلسات فرمانداری فومن با حضور معاون فرماندار برگزار شد ضمن تقدیر از دهیاران در همکاری و تعامل و اجرایی شدن برنامه ها و خدمات دهی به مردم روستاها گفت: امیدوارم دهیاران با تعامل با مردم حضور حداکثری مردم روستاه را در انتخابات رقم زنند.

بخشدار مرکزی با بیان اینکه مشارکت حداکثری باید سر لوحه کارهای دهیاران باشد گفت:چنانچه زیر مجموعه دولت صادقانه حرکت کند مردم نیز کارها و صداقت  را دیده و با قضاوت درست همراه مجموعه دولت خواهند بود  .

قدیمی  با اشاره به فروش های کلان نفتی در دولتهای  قبلی و شرایط نامناسب به وجود آمده گفت: متاسفانه در گزشته پول نفت  پول نفت را بما نمیدادندو  مبادله کالا به کالا صورت میگرفت یعنی نفت را میگرفتند و بجای پول بما غذا و دارو میداند.
بخشدار مرکزی علت اجرایی نشدن بسیاری از پروژه های روستایی را بدهکاری های دولت قبلی  خواند وافزود:  در زمینه فساد مالی که جز ١٣کشور جهان بابت فساد اداری و مالی هستیم در سال ۹۱ تورم در کشور به ۴۶ درصد رسید  و این یعنی فلج شدن اقتصاد در  کشور ما وارزش پولی ما نزول کرد و اجناس گرانتر شدند.

image
وی به تدابیر دولت تدبیر و امید اشاره و افزود: امروز با مدیریت دولت تدبیر امید این نرخ تورم تک نرخی شده است، نرخ بیکاری در دولت گذشته ١۵/۶ درصد بود و حال به ٩/۴ دهم درصد رسیده است.

بخشدار مرکزی با اشاره به اینکه در مورد مذاکرات هسته ای بعدها تاریخ قضاوت خواهد کردگفت:دهیاران در مورد مذاکرات هسته ای و دستاوردهای آن  برای روستاییان بیشتر توضیح دهند ،تا همگان بدانند  که با نظارت رهبر کبیر انقلاب چه رخداد بزرگی در این دولت صورت گرفته است.

دکتر قدیمی مذاکرات هسته ای را تحت نظارت رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور و با تدابیر دکتر ظریف که به شایستگی انجام گرفت خواند و گفت: مذاکرات هسته ای کشور را از یک بحران و جنگ احتمالی نجات داد.
وی  دهیاران به عنوان نمایندگان روستاهای معرفی  وبا  داری جایگاه والایی خواند و گفت: حرف شما برای مردم حجت میباشد شما باید موضوعات مهم کشوری را در بین مردم روستایتان باز نشردهید .
بخشدار بخش مرکزی فومن در بخش دیگر از سخنان خود  به جلسه ای که  فرمانداران و بخشداران وزارت کشور و روسای ستاد انتخابات با رییس جمهور داشتند اشاره و افزود:وزیر کشور در این نشست خاطر نشان کردند که وقتی پیش اقا رفتیم و خواستار یک توصیه برای انتخابات شدیم که حضرت اقا فرمودند مشارکت حداکثری خارج از اینکه چه کسی میخواهد رای بیاورد باید هدف سیاستمداران ما باشد.
دکتر قدیمی خواستار شد تا در روستاها و شهرهای ما  امار رای دهندگان نسبت به دوره گذشته نباید  کمتر باشد.

image
ایشان مهمترین وظیفه نهادها و ارگانها را چه در سطح ملی،استانی شهرستان محله و روستا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو خواند و گفت:نگاه ما اجرای یک انتخابات بی طرفانه میباشد و نباید یک دهیار نسبت به نامزدهای انتخابات تفاوت قایل بشوند.

در انتها بخشدار مرکزی فومن از دهیاران خواست از زمان کنونی تا پایان انتخابات از زدن اطلاعیه وپوستر که نشان دهنده تقدیر وتشکر از اعضای شوراست خودداری  نمایید .

وی خواستار شد  نوع تبلیغات نباید باعث تنش در  انتخابات شود زیرا تنشها  مشارکت حداکثری مردم ما را کم می کند.photo_2017-03-18_23-09-09
قدیمی درپایان تصریح کرد دولت یازدهم گفتمان حقوق شهروندی را به اجرا رساند که حرکت خوب و مثبتی برای شهروندان وحقوق شهروندی آنان است.
ایشان حقوق شهروندی را که ریاست محترم جمهور هم اشاره کردند، داشتن مدیران کارآمد، راستگو و صالح خواند و افزود:  انتخابات مقدمه و اساس تحقق این امر مهم است.