صفیر گیلان/زلیخا صفری؛ رییس منابع طبیعی شهرستان فومن از توزیع بیش از ۳۶ هزار اصله نهال در سطح شهرستان خبر داد و گفت: این نهال ها از نوع صنوبر و انواع نهال های جنگلی می باشد. رییس منابع طبیعی شهرستان فومن با اشاره به اینکه ما در هفته منابع طبیعی برنامه هایی را در سطح […]

صفیر گیلان/زلیخا صفری؛ رییس منابع طبیعی شهرستان فومن از توزیع بیش از ۳۶ هزار اصله نهال در سطح شهرستان خبر داد و گفت: این نهال ها از نوع صنوبر و انواع نهال های جنگلی می باشد.
رییس منابع طبیعی شهرستان فومن با اشاره به اینکه ما در هفته منابع طبیعی برنامه هایی را در سطح شهرستان برای اجرایی شدن داریم گفت؛با هماهنگی با شوراهای محل و دهیاران و ادرات لیستی از تعداد نیازهای انها  تهیه و سهم بندی نهال انجام شده است.

وی از توزیع بیش از ۳۰ هزار نهال نهال صنوبر در این شهرستان خبر داد و گفت:این اداره همچنین ۶۰۰۰ هزار نهال جنگلی از نوع سوزنی برگها و غیره را برای پخش در بین علاقمندان به طبیعت و جنگل در دستور کار خود دارد.
صادقی با اشاره به شعار سال«با مردم برای مردم» گفت:امیدوارم با مشارکت تمامی اقشار مردمی بتوانیم در جهت تحقق شعار سال گامهای موثر در حفظ منابع طبیعی برداریم.