به گزارش صفیر گیلان: آیت الله رسول فلاحتی امروز در آغاز عملیات توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه همزمان در سراسر استان در مصلای امام خمینی(ره) رشت با اشاره به بخشی از دعای صلوات شعبانیه که توسط رهبر معظم انقلاب خوانده […]

به گزارش صفیر گیلان: آیت الله رسول فلاحتی امروز در آغاز عملیات توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه همزمان در سراسر استان در مصلای امام خمینی(ره) رشت با اشاره به بخشی از دعای صلوات شعبانیه که توسط رهبر معظم انقلاب خوانده شد اظهار کرد: مقام معظم رهبری از آحاد مردم مسلمان جامعه خواستند که کمک مومنانه ای در راستای دستگیری از نیازمندان جامعه در ایام اخیر داشته باشند.

وی ادامه داد: مراکز تصمیم گیری به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصمیم گرفتند که رزمایشی در سراسر کشور با مسئولیت نمایندگان محترم رهبر معظم انقلاب با عنوان رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه انجام دهند.

امام جمعه رشت با قدردانی از کمک های مومنانه مردم گیلان برای کمک به نیازمندان جامعه، تصریح کرد: کمک های مومنانه مردم گیلان گرمی بخش رزمایش مواسات شده است.

آیت الله فلاحتی به توزیع ۵۰ هزار بسته حمایتی و معیشتی بین خانواده های نیازمند گیلان اشاره کرد و گفت: مجموعه های مختلفی در استان با همدلی در جمع آوری و توزیع این کمک ها تلاش کردند.

وی با اشاره به توزیع ۴۵ هزار بسته حمایتی و معیشتی بین نیازمندان گیلان در روزهای گذشته، بیان کرد: در این مرحله تعداد ۸ هزار بسته حمایتی و معیشتی به نیت ۸ هزار شهید گیلان بین نیازمندان شهر رشت توزیع می شود تا حداقل به بخشی از آلام نیازمندان پاسخ داده شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه تا عید فطر پایان ماه رمضان جاری خبر داد و اظهار کرد: از مردم می خواهیم با کمک های گرم خود این مجموعه را حمایت کنند و به طور قطع هر کسی در این راستا کمک کرده، از نگاه خدای تبارک و تعالی پنهان نبوده و نخواهد بود.

رزمایش مواسات نشان داد که اقتدار مردم گیلان همچنان پابرجاست

علی علیزاده فرزند شهید امیررضا علیزاده نخستین شهید مدافع حرم گیلان نیز در مراسم مذکور گفت: رزمایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مومنانه مردم نشان می دهد که اقتدار مردم گیلان همچنان پابرجاست.
ارسلان زارع استاندار گیلان نیز در مراسم مذکور با اشاره به فضای خوب ایجاد شده پس از فرمان مقام معظم رهبری در جمع آوری کمک های خیرانه مردم بیان کرد: جمع آوری کمک های حمایتی و معیشتی به نیازمندان با تلاش های آیت الله فلاحتی در استان صورت گرفته است.
سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در مراسم مذکور گفت: در مجموع تعداد ۲۱۰ هزار بسته حمایتی و معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان بین نیازمندان استان توزیع می شود.
تعداد ۵۰ هزار بسته حمایتی و معیشتی آسیب دیدگان ناشی از کرونا در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با اعلام رمز یا صاحب الزمان(عج) توسط سردار محمد عبدالله پور در گیلان توزیع شد.فلاحتیشهید علیزادهسردار عبداله پورIMG00010-10