به گزارش صفیر گیلان؛محمدرضا محسنی در چهارمین همایش مدیران کارگزاری های صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان گیلان که صبح امروز – دوشنبه – در فرمانداری شفت برگزار شد گفت : اقبال مردم به سرمایه گزاری در صندوق های بیمه به ارتقای شاخص های خدمات بستگی دارد . وی با بیان اینکه مزایای بیمه […]

به گزارش صفیر گیلان؛محمدرضا محسنی در چهارمین همایش مدیران کارگزاری های صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان گیلان که صبح امروز – دوشنبه – در فرمانداری شفت برگزار شد گفت : اقبال مردم به سرمایه گزاری در صندوق های بیمه به ارتقای شاخص های خدمات بستگی دارد .

وی با بیان اینکه مزایای بیمه اجتماعی روستاییان وعشایر باید با اطلاع رسانی صحیح تببین گردد افزود : شوراهای اسلامی و دهیاران می توانند به روند آگاهی بخشی جامعه هدف کمک شایانی نمایند .

فرماندار شفت با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد مردم این شهرستان در روستاها زندگی می کنند افزود : شفت رتبه چهارم پوشش بیمه ای روستاییان و عشایر را در گیلان دارد اما فقط ۳۰ درصد از این جامعه هدف بیمه اجتماعی دارند و این میزان با توجه به ظرفیت های این شهرستان قابل افزایش است .

وی در پایان با بیان اینکه بیمه یکی از راه های حمایت از اقشار آسیب پذیر می باشد و توسعه آن از اهداف دولت است افزود : فرهنگ سازی و ایجاد اعتماد دو سویه مهمترین عامل در توسعه بیمه و خدمات وابسته به آن است .

گفتنی است در این همایش هانی قلی پور مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گیلان و کارگزاران این صندوق در شهرستان ها ی استان حضور داشتند .