به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛اعضای کادر فنی و مدیریت تیم نوجوانان باشگاه شهرداری فومن با فرماندار شهرستان ملاقات کردند. در این نشست که به منظور رسیدگی به مسائل این تیم پس از نائب قهرمانی در لیک استانی و صعود به لیگ مناطق کشور برگزار شده بود، به آخرین موضوعات مرتبط به فعالیت آن […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛اعضای کادر فنی و مدیریت تیم نوجوانان باشگاه شهرداری فومن با فرماندار شهرستان ملاقات کردند.
در این نشست که به منظور رسیدگی به مسائل این تیم پس از نائب قهرمانی در لیک استانی و صعود به لیگ مناطق کشور برگزار شده بود، به آخرین موضوعات مرتبط به فعالیت آن رسیدگی شد.
اعضای کادر فنی و مدیریت این تیم با بیان مسائل و مشکلات خود به فرماندار شهرستان، جهت بهبود شرایط تمرین و فعالیت خود درخواست حمایت و مساعدت کردند.

تیم شهرداری فومن، به یک برند ورزشی در کشور تبدیل شود

محسنی با بیان این که حمایت از تیم های ورزشی وظیفه مسئولین و مردم است زیرا ورزش یکی از راه های کاهش آسیب های اجتماعی است.
وی با اشاره به این که تیم شهرداری فومن، برند ورزشی شهرستان است، تلاش و علاقه مندی دست اندرکاران و کادر فنی و مدیریتی تیم نوجوانان شهرداری فومن را مورد تقدیر قرار داد.
فرماندار شهرستان با تاکید بر لزوم سازماندهی منسجم تر و حرفه ای برای تیم نوجوانان شهرداری فومن، به لزوم اهتمام مسئولان جهت بهبود شرایط این تیم ورزشی نوجوان پرداخت.
محسنی با بیان این که علاقه مند به پیگیری بهبود وضعیت تیم شهرداری فومن هستم، بر اهتمام اداره ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی ورزشی شهرستان در خصوص نظارت بر تحولات ورزشی فومن تاکید کرد.
فرماندار شهرستان با اشاره به این که تیم های فوتبال باید به افراد متخصص و باتجربه در حوزه ورزش و تیم داری سپرده شود، اظهار کرد: سرمایه گذاری و حمایت از نوجوانان ورزشکار، در حکم سرمایه گذاری برای آینده ورزش شهرستان فومن است.
وی همچنین تاکید کرد: برنامه ریزی دست اندرکاران تیم فوتبال نوجوانان شهرداری فومن به منظور تعیین مسیر فعالیت، جذب حامی و سرمایه گذار و هدفگذاری برای رشد این تیم فوتبال ضرورت دارد.
محسنی در پایان افزود: همگی به رشد و ارتقای ورزشی و حرفه ای نوجوانان این تیم فوتبال موفق کمک خواهیم کرد و با کمک همدیگر و با حمایت مردم ورزش دوست شهرستان فومن که بزرگ ترین حامی این تیم خواهند بود، زمینه ساز رشد آن خواهیم شد.