به گزارش صفیر گیلان؛  محسن جعفری صبح امروز در نشست خبری در منزل شهید مدافع حرم «حامد کوچک‌زاده» اظهار داشت: در تلاش هستیم تا پایان امسال ۱۰۰ دوره سواد رسانه‌ای را در ۱۶ شهرستان گیلان برگزار کنیم. وی القای یاس و ناامیدی را از راهبردهای دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: در آستانه چهل سالگی […]

 به گزارش صفیر گیلان؛  محسن جعفری صبح امروز در نشست خبری در منزل شهید مدافع حرم «حامد کوچک‌زاده» اظهار داشت: در تلاش هستیم تا پایان امسال ۱۰۰ دوره سواد رسانه‌ای را در ۱۶ شهرستان گیلان برگزار کنیم.

وی القای یاس و ناامیدی را از راهبردهای دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار داریم و دشمن به دنبال آن است تا انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و در این مسیر از ابزاری همچون بنگاه خبرپراکنی استفاده می‌کند.

رئیس بسیج رسانه گیلان، با اشاره به اقدامات این سازمان در سال جاری، گفت: پنج تیم حرفه‌ای خبری از گیلان به مراسم اربعین حسینی اعزام خواهند شد.

جعفری، با بیان اینکه خبرنگاران گیلانی اعزامی به مراسم اربعین حسینی شکوه و عظمت این همایش بزرگ را پوشش می دهند و وحدت شیعیان را به تصویر خواهند کشید، یادآور شد: آثار منتخب خبرنگاران گیلانی در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و به خبرنگاران گواهی نامه خبرنگاری برون مرزی اعطا خواهد شد.

وی شهید مدافع حرم «حامد کوچک‌زاده» را شهید شاخص بسیج رسانه استان در ۹۷ عنوان کرد و گفت: دومین یادواره شهدای بسیج رسانه گیلان امسال با محوریت این شهید بزرگوار در استان برگزار خواهد شد.

رئیس بسیج رسانه گیلان، از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و اظهار کرد: بصیرت و دشمن‌شناسی، مسائلی صنفی خبرنگاران، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی از محورهای جشنواره مذکور است.

جعفری تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در جشنواره ابوذر می توانند آثار خود را در قالب عکس، یادداشت، گزارش، موشن‌گرافی، خبر، مصاحبه، کاریکاتور، فیلمنامه، مقاله و فیلم کوتاه تا ۳۰ آذر ۹۷ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان به میزبانی گیلان، خاطرنشان کرد: مسابقات ملی مناظره دانشجویی در راستای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه گیلان، مسابقات ملی مناظره دانشجویی  را فرصتی برای خلاقیت در طرح مسئله، احترام به آرا و نظرات مخالف، دوری از تعصبات بی ‌جا و حفظ حرمت اشخاص دانست و گفت: رشد و پویایی دانشجویان از ویژگی‌های مهم در برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی است.

در پایان این مراسم از پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان رونمایی شد./ایکنا