به گزارش صفیر گیلان؛شهرام مؤمنی در گفتگو با اشاره به گزارش وقوع حادثه انفجار در خیابان معلولین رشت در ساعت ۱۷:۲۵ عصر امروز، اظهار کرد: ۲۱ آتش نشان به همراه هشت دستگاه خودروی اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: به محض حضور آتش نشانان در محل مشخص شد حادثه در یک منزل مسکونی […]

به گزارش صفیر گیلان؛شهرام مؤمنی در گفتگو با اشاره به گزارش وقوع حادثه انفجار در خیابان معلولین رشت در ساعت ۱۷:۲۵ عصر امروز، اظهار کرد: ۲۱ آتش نشان به همراه هشت دستگاه خودروی اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: به محض حضور آتش نشانان در محل مشخص شد حادثه در یک منزل مسکونی به علت ایزوگام و انفجار ناگهانی سیلندر ۱۱ کیلویی رخ داده که سبب مصدومیت و سوختگی شدید زن و شوهر جوان شد.

سرپرست آتش نشانی رشت ادامه داد: در حال حاضر دو مصدوم این حادثه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولایت رشت بستری هستند.

وی با بیان اینکه در این حادثه مرد ۴۵ ساله در حال ایزوگام منزل مسکونی بوده که انفجار رخ داده است، ادامه داد: این حادثه که همراه با آتش سوزی سبب تخریب بخش‌هایی از این منزل مسکونی شده است.

مؤمنی با اشاره به تجمع بیش از حد شهروندان در محل حادثه، تأکید کرد: متأسفانه عدم توجه به خطر آن هم انفجار و تخریب توسط برخی شهروندان همچنان یکی از پرتکرارترین دغدغه‌های مأموران آتش نشانی در حین انجام مأموریت است.