به گزارش صفیر گیلان؛همایش پیوستن کارکنان نیروی انتظامی و پلیس راهور به گروه همیار آتش نشان پیش از ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات آتش نشانی شهر رشت برگزار شد. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان در این همایش با مقدس خواندن شغل آتش نشانی، اظهار کرد: داشتن این شغل و حضور در جمع آتش نشانان […]

به گزارش صفیر گیلان؛همایش پیوستن کارکنان نیروی انتظامی و پلیس راهور به گروه همیار آتش نشان پیش از ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات آتش نشانی شهر رشت برگزار شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان در این همایش با مقدس خواندن شغل آتش نشانی، اظهار کرد: داشتن این شغل و حضور در جمع آتش نشانان افتخاری است که نصیب هرفردی نمی شود.
سرهنگ محمدی افزود: حضور در این جایگاه و در میان آتشنشانان عنایتی از سوی خداوند متعال بوده که بتوانیم بهتر و بیشتر به شهروندان عزیز گیلانی خدمات رسانی کنیم.
وی به حضور ۸۰ تیم پلیس در سطح شهر رشت به عنوان همیار آتش نشان برای خدمات رسانی به مردم اشاره کرد و یادآورشد: پلیس آمادگی لازم برای کمک و همیاری به آتش نشانان در سطح شهر رشت را دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در حاشیه همایش همیار آتش نشان پوشیدن این لباس سعادت میخواهد آتش نشانان، مظهر از خودگذشتگی و ایثار هستند؛
مصداق بارز آن آتش نشانی بود که سال ۹۲ و در زمان اطفای حریق ساختمانی بلند ماسک اکسیژن خود را روی صورت دختربچه‌ای ۹ساله قرار داد و باعث شد تا جان او نجات یابد و خود او به‌علت مسمومیت ناشی از برداشتن ماسک، دچار مرگ مغزی شد اما با این از خود گذشتگی نام خود را در تاریخ جاودانه‌ کرد.