به گزارش صفیر گیلان؛خرید جنجالی استقلالی ها در تابستان از امروز بار دیگر در تمرینات این تیم آفتابی می شود تا استارت آماده سازی خود برای فصل بعد را بزند. به گزارش صفیر گیلان، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع جوان استقلال بعد از طی کردن دوران نقاهت عمل جراحی از امروز تمرینات سبک خود را با […]

به گزارش صفیر گیلان؛خرید جنجالی استقلالی ها در تابستان از امروز بار دیگر در تمرینات این تیم آفتابی می شود تا استارت آماده سازی خود برای فصل بعد را بزند.

محمدحسین کنعانی زادگان یک خرید جنجالی که فصل بعد استقلالی می شود


به گزارش صفیر گیلان، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع جوان استقلال بعد از طی کردن دوران نقاهت عمل جراحی از امروز تمرینات سبک خود را با این تیم از سر خواهد گرفت تا روند بهبودی اش وارد فاز جدیدی شود.

 

خرید جنجالی استقلالی ها در تابستان که تنها بعد از سه بازی با پارگی رباط صلیبی روبرو و مجبور شد زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد با گذشت نزدیک به ۵ ماه با تجویز کادر پزشکی از امروز تمرینات سبک و نرم دوی را کنار هم تیمی هایش آغاز خواهد کرد تا بار دیگر آمادگی اش برای فصل بعد را به دست بیاورد.

 

کنعانی زادگان از فهرست استقلال خارج شده و امیدوار است با رسیدن به فرم مطلوب در تابستان با بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه از سوی فیفا بار دیگر قراردادش ثبت و نامش به فهرست بازیکنان علیرضا منصوریان اضافه شود./ سرویس ورزشی جام نیـوز

 

ورزش سه