به گزارش صفیر گیلان، سیدمحمدعلی ثابت قدم در مراسم افتتاح پارک شهرک فومن شیمی و پارس شهاب در رشت اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم فرزندان خوبی را برای نسل آتی پرورش دهیم و امیدواریم مشکلاتی را که ما داشتیم آنها نداشته باشند. وی با بیان اینکه امیدواریم کیفیت زندگی نسل آینده بهتر از ما باشد اظهار […]

به گزارش صفیر گیلان، سیدمحمدعلی ثابت قدم در مراسم افتتاح پارک شهرک فومن شیمی و پارس شهاب در رشت اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم فرزندان خوبی را برای نسل آتی پرورش دهیم و امیدواریم مشکلاتی را که ما داشتیم آنها نداشته باشند.

وی با بیان اینکه امیدواریم کیفیت زندگی نسل آینده بهتر از ما باشد اظهار کرد: دستیابی به این هدف در مسیر انقلاب اسلامی دنبال می‌شود.

mb2

شهردار رشت تصریح کرد: خوشحالیم در راستای اهداف مدیریت شهری مبنی بر ایجاد فضای عمومی از جمله فضای سبز هفدهمین پارک را در سال ۹۵ افتتاح می‌کنیم.

ثابت قدم توسعه فضای عمومی با اولویت مناطق کم برخوردار را از مصوبات شورای شهر رشت عنوان کرد و گفت: عدم وجود فضای عمومی باعث افزایش ترافیک در سطح شهر و افزایش هزینه خواهد شد.

وی از تعریض جاده لاکان تا پایان سال خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم مسیرهای پرترافیک را کاهش دهیم و ترددی را در میدان گیل ایجاد کنیم تا ترافیک میدان گاز کمتر شود.

شهردار رشت خاطرنشان کرد: مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض و مشارکت اجتماعی آنان کمک می‌کند که کمتر ضوابط شهرسازی را زیرپا بگذاریم و بیشتر در راستای ایجاد درآمد پایدار قدم برداریم.

شهردار منطقه ۵ رشت نیز در این مراسم اظهار داشت: خوشحالیم توانستیم به وعده‌ای که دادیم عمل کنیم و کارهایی که در دوران من انجام شد جزء وظایف ذاتی من بود.

وی با بیان اینکه بابت کم کاری‌های انجام شده عذرخواهی می‌کنم عنوان کرد: دوران مدیریتم با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود و بی‌مهری‌های زیادی را از خیلی افراد به ظاهر دوست دیدم.

عبداللهی با بیان اینکه در پشت پرده مسائلی وجود داشت بیان کرد: در حاشیه شهر پیرو دستورات ایشان اقدامات لازم را پیگیری می‌کنیم.

شیرزاد؛شورای شهر رشت خدمات رسانی و حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار را در برنامه های خود تاکید دارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت نیز با بیان اینکه مسیر توسعه و تحول رشت در دست اجراست گفت: شورای شهر رشت خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار را مورد تاکید قرار داده است.

فاطمه شیرزاد اظهار داشت: شورای شهر رشت خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار را مورد تاکید خود قرار داده و خوشحالیم امروز در منطقه ۵ مردم از خدمت رسانی شهرداری بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه در بودجه سال ۹۵ خدمت رسانی و حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار را مورد تاکید قرار دادیم بیان کرد: خوشبختانه عملیات‌های اجرایی خوبی در راستای اقدام و عمل توسط شهرداری‌های مناطق اجرا شد.

سخنگوی شورای شهر رشت با بیان اینکه مجتمع‌های مسکونی در منطقه ۵ به‌خوبی مورد توجه قرار گرفته است تصریح کرد: شهرداران سایر مناطق نیز خدمت رسانی به مجتمع‌های محدوده منطقه خویش را انجام دهند.

شیرزاد صدای کودکان را صدای زندگی عنوان کرد و گفت: امیدواریم خدمات بیشتری را برای سرمایه‌های آینده کشور که کودکان و نوجوانان هستند انجام دهیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم در راستای حقوق شهروندی گام‌های محکمتر و بلندتری را برداریم خاطرنشان کرد: مسیر توسعه و تحول رشت در دست اجرا است و اقداماتی که در گذشته باید انجام می‌شد امروز سرعت بیشتری گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان نیز در این مراسم  اظهار داشت: هنر تا زمانی که به نشانه تبدیل نشود پایدار نخواهد ماند.

فیروز فاضلی با بیان اینکه المان‌ها یک تفکر را با خود به همراه دارند بیان کرد: هنر تصویری در قالب یادمان می‌تواند مفهوم هویت بخشی جامعه اسلامی را تجلی دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان شهادت را یک هنر دانست و بیان کرد: تصویر نیز یک هنر است و وقتی این دو هنر به هم می‌پیوندند پایایی و پویایی را در جامعه ایجاد می‌کنند.

فاضلی با بیان اینکه هر ساختی یک سری حاشیه دارد و این یک مسئله طبیعی است اظهار کرد: باید آستانه تحمل بالا برود و طبیعی است برای ساختن هرجا قسمتی را باید جابه جا کنیم.

وی با بیان اینکه برای ساختن شهر نباید به این ظاهر نگاه کنیم که شهر در حال تخریب است خاطرنشان کرد: مدیریت علمی زمان بر است ولی همیشگی خواهد بود.

mb8 mb6 mb7 mb5 mb1