صفیر گیلان؛بمنظور حمایت از فعالیت های قرآنی موسسه خانه قرآن بندر انزلی مراسمی با عنوان گلریزان قرآنی را با حضور میر شمس مومنی زاده فرماندار این شهرستان و چهره های بین المللی و کشوری قرآنی برگزار نمود . به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندر انزلی :میر شمس مومنی زاده در […]

صفیر گیلان؛بمنظور حمایت از فعالیت های قرآنی موسسه خانه قرآن بندر انزلی مراسمی با عنوان گلریزان قرآنی را با حضور میر شمس مومنی زاده فرماندار این شهرستان و چهره های بین المللی و کشوری قرآنی برگزار نمود .

به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندر انزلی :میر شمس مومنی زاده در این مراسم به اهمیت و جایگاه قرآن در جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت : در همه فرهنگ ها بعضی از امور بسیار مقدس است و در همه جوامع با هر نظامی که در آن حاکم باشد بعضی از امور از تقدس بسیار بالایی برخوردار است و در جامعه اسلامی و نظام ارزشی اسلام ، مقدس تر از قرآن کریم نداریم . زیرا قرآن کریم با زندگی مردم ما از ابتدای تولد تا مرگ آمیخته است و در همه مراحل ، ناظر و حاضر در زندگی روزمره ما است و ما به لحاظ محتوا برخوردار و بهره مند از برکات قرآن کریم هستیم .

وی افزود : قرآن کریم به مردم سبک زندگی ، وحدت و برادری و فرهنگ ناب اسلامی را هدیه می کند . بنابراین همه دستگاه های فرهنگی و شخصیت های فرهنگی که در ارتباط با قرآن کریم ، تبلیغ و ترویج کلام الهی را می کنند ، مقدس ترین و ارزشمند ترین کار را انجام می دهند .

فرماندار بندر انزلی ، ضمن تقدیر از دست اندرکاران موسسه خانه قرآن بندر انزلی به حمایت و پشتیبانی از فعالان قرآنی اشاره کرد و گفت : مراسمی که با عنوان گلریزان برگزار شده ، سبک زندگی اسلامی را به جامعه ما هدیه می کند که موجب کاهش آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها می شود و تربیت اسلامی را به جامعه ما هدیه می کند ، بنابراین کاری مقدس و بسیار ارزشمند است و امیدواریم در همراهی با این حرکت ارزشمند ، خداوند توفیق دهد تا از برکات و انوار قرآن کریم همه مردم بهره مند گردند .