به گزارش صفیر گیلان،فرمانده انتظامی شفت از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در این شهرستان خبر داد. سرهنگ «علی صداقت» با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر ایجاد رعب و وحشت و عربده کشی توسط فردی در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی با […]

به گزارش صفیر گیلان،فرمانده انتظامی شفت از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «علی صداقت» با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر ایجاد رعب و وحشت و عربده کشی توسط فردی در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پس از انجام تحقیقات و بررسی صحت موضوع، مخفیگاه متهم را شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی متهم دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی سلاح سرد کشف کردند گفت: در بررسی سوابق متهم مشخص شد، نامبرده تعداد ۸ فقره اخلال در نظم عمومی؛ تهدید و توهین و نگهداری موادمخدر دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان با بیان اینکه متهم ۲۹ ساله برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، هرگونه اخلالگری و بی نظمی توسط افراد هنجارشکن را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.