به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ عباس حقیقی‌نیا در گفت‌وگوی  به تشریح اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان فومن در فروردین ماه سال‌جاری و کشفیات مربوطه پرداخت. این مقام انتظامی به دستگیری ۶۶ سارق کشف و ۱۴۴ فقره سرقت در فروردین ماه اشاره کرد و گفت: سارقان دستگیر شده به مرجع قضائی معرفی شدند. وی بیان داشت: در این […]

به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ عباس حقیقی‌نیا در گفت‌وگوی  به تشریح اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان فومن در فروردین ماه سال‌جاری و کشفیات مربوطه پرداخت.
این مقام انتظامی به دستگیری ۶۶ سارق کشف و ۱۴۴ فقره سرقت در فروردین ماه اشاره کرد و گفت: سارقان دستگیر شده به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی بیان داشت: در این مدت ۱۷ تن انواع چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ حقیقی‌نیا با بیان اینکه ۵ کیلو و ۲۶۲ گرم موادمخدر از نوع تریاک، ۹۳ گرم هروئین، ۴۳ گرم مواد روانگردان شیشه و ۳۷ گرم حشیش در ماه گذشته کشف شد ادامه داد: ۲۵ خرده‌ فروش موادمخدر در این راستا دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی تصریح کرد: در این مدت ۸۰۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که ۳۷ واحد صنفی متخلف پلمب شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در فومن بیش از ۱۵ هزار خودرو مورد پایش قرار گرفت و از ورود بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو غیر‌بومی به این شهرستان جلوگیری شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فومن در پایان خاطرنشان کرد: ۶۶ دستگاه خودرو متخلف که بدون توجه به مقررات طرح فاصله‌گذاری در سطح شهرستان فومن تردد داشتند با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال قانون و ۱۰ دستگاه خودرو هم توقیف و روانه پارکینگ شد.